• Tussens mamma

fiskbullar, matorgasm

ebba ligger och sover och jag käkar min favvorätt...fiskbullar i egen sås med potatis...är jag knäpp eller gillar nån annan fiskbullar?

• Svar på tråden fiskbullar, matorgasm
  • Tzatziki

Gillar det inte alls, växer i munnen....

• Blacklizzard

Fiskbullar i Hummersås är supergott.....*slurp*
    Synd att man redan har ätit lunch.....kanske får bli till kvällsmat

Dom ska helst avnjutas med kokt potatis eller i undantagsfall ris....

• mita30

Fiskbullar är jätte gott ju ..

• Etna

Har aldrig smakat. Vågar inte... Låter lite äckligt.

• Ulle73

Mmmm. Fiskbullar med potatis, vitsås och lingonsylt!!! Vad sugen jag blev...!!

• citronella

Jag gillar inte, men det ligger högt på poppislistan i min matsal skola f-5 åk. Blir lika förvånad varje gång!

• Lotta73

Jag tycker det är gott att äta fiskbullar till spagetti....lite konstigt kanske

• HelenaMaria

Fiskbullar är gott, speciellt de i hummersås. Man kan ju äta hur många som helst pga konsistensen! =)

• fofffoffzoom

Tycker det är jättegott! Min mamma tycker att de till och med är goda kalla direkt ur burken... usch...

• Gävletjejen

Hehe. Under början av min graviditet var det inget annat som gick ner.

Som variation kan jag tipsa om fiskbullar i hummersås med lite hackade färska tomater i. Serveras med spaghetti!

/Gävletjejen.

• truckergirl

fiskbullar i räk eller hummer sås med makaroner är så smaskigt

• fsa

fiskbullar i dillsås med potatismos var en av de få saker jag kunde äta när jag var som mest illamående. Jag tycker fortfarande att det är jättegott.

• Dida

Mmm, fast då ska det vara fiskbullar i hummersås. MMMMM! Jättegott!

• L2K

Abbas fiskbullar i hummersås med kokt potatis som man mosar ihop är en klar favvorätt här!!!!
    Fast resten av familjen är väl inte lika förtjusta i det som jag. ;)

• Toyya

Blev sugen så jag testade I ost och paprika-sås till lunch. Pulvermos o en halv burk Abbas... Snabbare lunch får man leta efter! Smaskigt, men hummersåsen är fortfarande favorit.
    Äter potatis(mosad!) eller mos till, har inte testat med pasta. Är det verkligen gott?

• Tussens mamma

skrattar, kul att så många svarat...

• L2K

Jag tycker inte att pasta till är nån superhit men min familj gör det. Däremot gör min mamma en pastasås som man har hackade fiskbullar i som är supergod. En typisk dagisrätt med namnet Hemlig sås (det står så i kokboken) så springer ni på det, testa!!!!

• emmix

Jag älskar fiskbullar! Speciellt i ost och paprika-sås. Förut fanns det fiskbullar som hade fiskform i sourcream&union-sås, de var supergoda! Men säljs dessvärre inte längre vad jag vet... Är vegetarian och det enda fisk jag äter är fiskbullar och tonfisksås.

• Villes mamma

Lagar nå´n fiskbullar själv? Recept i så fall tack!

Svar på tråden fiskbullar, matorgasm