fiskbullar, matorgasm
ebba ligger och sover och jag käkar min favvorätt...fiskbullar i egen sås med potatis...är jag knäpp eller gillar nån annan fiskbullar?
ebba ligger och sover och jag käkar min favvorätt...fiskbullar i egen sås med potatis...är jag knäpp eller gillar nån annan fiskbullar?
Gillar det inte alls, växer i munnen....
Fiskbullar i Hummersås är supergott.....*slurp*
Synd att man redan har ätit lunch.....kanske får bli till kvällsmat
Dom ska helst avnjutas med kokt potatis eller i undantagsfall ris....
Fiskbullar är jätte gott ju ..
Har aldrig smakat. Vågar inte... Låter lite äckligt.
Mmmm. Fiskbullar med potatis, vitsås och lingonsylt!!! Vad sugen jag blev...!!
Jag gillar inte, men det ligger högt på poppislistan i min matsal skola f-5 åk. Blir lika förvånad varje gång!
Jag tycker det är gott att äta fiskbullar till spagetti....lite konstigt kanske
Fiskbullar är gott, speciellt de i hummersås. Man kan ju äta hur många som helst pga konsistensen! =)
Tycker det är jättegott! Min mamma tycker att de till och med är goda kalla direkt ur burken... usch...
Hehe. Under början av min graviditet var det inget annat som gick ner.
Som variation kan jag tipsa om fiskbullar i hummersås med lite hackade färska tomater i. Serveras med spaghetti!
/Gävletjejen.
fiskbullar i räk eller hummer sås med makaroner är så smaskigt
fiskbullar i dillsås med potatismos var en av de få saker jag kunde äta när jag var som mest illamående. Jag tycker fortfarande att det är jättegott.
Mmm, fast då ska det vara fiskbullar i hummersås. MMMMM! Jättegott!
Abbas fiskbullar i hummersås med kokt potatis som man mosar ihop är en klar favvorätt här!!!!
Fast resten av familjen är väl inte lika förtjusta i det som jag. ;)
Blev sugen så jag testade I ost och paprika-sås till lunch. Pulvermos o en halv burk Abbas... Snabbare lunch får man leta efter! Smaskigt, men hummersåsen är fortfarande favorit.
Äter potatis(mosad!) eller mos till, har inte testat med pasta. Är det verkligen gott?
skrattar, kul att så många svarat...
Jag tycker inte att pasta till är nån superhit men min familj gör det. Däremot gör min mamma en pastasås som man har hackade fiskbullar i som är supergod. En typisk dagisrätt med namnet Hemlig sås (det står så i kokboken) så springer ni på det, testa!!!!
Jag älskar fiskbullar! Speciellt i ost och paprika-sås. Förut fanns det fiskbullar som hade fiskform i sourcream&union-sås, de var supergoda! Men säljs dessvärre inte längre vad jag vet... Är vegetarian och det enda fisk jag äter är fiskbullar och tonfisksås.
Lagar nå´n fiskbullar själv? Recept i så fall tack!