behöver hjälp med en gåta...
Man läser det!!!!
Min kollega kom på det!!
Fan va bra....det måste vara rätt ju!
Man läser det!!!!
Min kollega kom på det!!
Fan va bra....det måste vara rätt ju!
Då tar man sig ju igenom det.....texten!
Nog kan du läsa det ändå...Jag är övertygad att du tar dig igenom ett A4 genom att läsa det! Det är svaret!
Men hur ska man ta sig igenom detta??? Man kan ju vara kraftig, blir det inte svårt då?
Hur stort blir hålet?
Jag tror det inte har med det att göra...tror mitt svar e rätt!! :)
Ok....men då är det ju ingen "gåta". En gåta ska ju ha ett slags svar som mitt.....då är det väl mer än uppgift....vette 17 vad man ska kalla det ;o)
Ok, nu håller jag på å testar (för jag vill använda detta som tävling på mitt jobb med! =) )
Men jag fastnar på 4.
"Klipp i vecket uppifrån och stanna nån cm från kanten."
Exakt var är det? För om jag klipper i vecket uppifrån om jag har U:et framför mig så förstår jag kanten på pappret o det fick man inte. Och klipper jag nerifrån i mitten o ovanför U:ets nedre del så stämmer inte punkt 5 :((
"5 Klipp uppifrån igen, denna gång några cm från förra klippet, ner och stanna några cm från kanten. "
Snälla glittervind vill du förklara lite mer var exakt... ;)
Woooohoooo, löste det! Coolt...nu ska jag ha denna tävling på mitt jobb.... =)
En grej Glittervind...
Jag klarar det men...det är punkt 4 som spökar...För jag klipper ju i YTTERkanten, å det fick man inte.... Det gör även att det blir två spröt som hänger mitt i stora cirkeln som blir....
Jag måste göra punkt 4 fel på nå sätt...
Hur gör man för att inte få dessa spröt? Glittervind du måste svara nuuu, detta gäller ju liv o död!! :-O
Jo men jag klarade det precis innan du skrev ditt senaste inlägg....
Dom där spröna vi fick...det var bara att klippa en gång till i motsatt riktning så blev dom en del av cirkeln....
Men formulering gör ju att man tror att man inte får klippa i ytterkanten, men det kan ju lika gärna vara att man inte får försöra cirkelns kant!
Vad kul detta var! Ska starta en gåt-tråd....