• Anonym (evil)

Är du skadeglad?

Det är jag.
    Jag vet att det absolut inte är snällt, men ibland kan jag le i smyg åt att det går åt skogen för vissa.
    Även mina närmaste vänner.
    Tex så var en vän till mig så himelens säker på att hon inte skulle behöva någon smärtlindring under förlossningen.
    Hon snackade om hur hög smärttröskel hon har o bla bla bla. Hon skulle absolut inte ha eda!!!

Gissa vem som tog ALLA smärtlindrigar hon blev erbjuden?
    För att hon var så stöddig innan tycker jag att det är lite rätt åt henne.

Hur är ni?

• Svar på tråden Är du skadeglad?
  • ahlcec

Nej, inte på det viset som du är. Däremot är jag sådär att jag aldrig kan låta bli att fnissa när folk ramlar och snubblar och sådär.
    Jag önskar att jag var sådär empatisk som alla andra som chockat hojtar: Hur gick det?! Men nää, inte jag. Jag bara: hä hä hä, äru okej?

• Anne M

Jag är inte skadeglad, men ni vet väl att den enda sanna glädjen är skadeglädjen Skrikandes.

• CrazyOne

En i mitt stall såg när jag flög av min häst.
    Såg säkert roligt ut..

Hon tog hästen medans jag kravlade mig upp och sedan började hon asgarva när hon såg att jag var okej.

DÅ sade hon en sak jag aldrig kommer att glömma.

"SKADEGLÄDJE ÄR DEN ENDA SANNA GLÄDJEN!"

Det är sant med.. Jag skrattar jämt när någon gör illa sig.
    Inte för att vara elak, utan för att det mest ser roligt ut.
    T.ex en kompis fick en humla innanför sina byxor igår..
    *haha* Ni skulle ha sett han.. Gissa vem som började skratta..

• Anonym

Måste erkänna att jag är skadeglad.....OCH hämndlysten. Förstörde en killes äktenskap genom att förföra honom typ 10 år efter att han krossat mitt hjärta.....

• ahlcec

Mäh, anonym. Jag måste få fråga: Vad hade heartbreakerkillens fru gjort dig då?

• Anonym

Ingenting......Var så förblindad av det han gjort mot mig så jag njöt av varje sekund.
    Jag tror inte att hon nånsin fick veta att det var pga mig han flyttade. De hade visst haft det lite trassligt innan, men var fortfarande gifta!!

• gladlouise

jag asgarvar alltid när min pojkvän slår sig..vet inte varför det är bara så jäkla kul :D

• Hemma hos oss

Erkänner att jag nog är ganska skadeglad.

• Anonym

ja skadegla ä ja inte för å va elak lr så.

• piixelslyna

Haha ja, jag erkänner väl då. Jag ÄR skadeglad.

Skadeglädje, den enda sanna glädjen!

Svar på tråden Är du skadeglad?