• sabia

vad gör man när ens man kallar en för oduglig

hej på er alla:
    just nu sitter jag här framför datorn å önskar att jag kunde bara försvinna. är så ledsen pga att jag å min man bråkade igår. han kallade mig för oduglig å sa att jag inte ens ett barn kan födda.
    jag frågade honom hur våga han står där å säga nåt så fruktansvärd. jag som har kämpat så länge med allt möjligt å det vill bara inte. jag är så arg på honom att jag knappt vill vara där han är. vill bara lämnar honom just nu. jag har gråtit hela dagen kan inte slutar. vill ej leva längre. varför Gud straffar mig på det viset?

• Svar på tråden vad gör man när ens man kallar en för oduglig
  • Anna81

Men gud vilken hemsk man du har, jag vet inte om jag hade tagit det där, det kanske är han som inte ha nå bra ryttare.

Fyy fan.

Kramar om

• Linnea 2

Kramar om dig. Fy så önskar man att ingen skulle behöva höra.

• Cahela

jag tycker du ska ringa en vän eller söka hjälp hos en kurator.
    Man mår ju nog så dåligt av att vara barnlös och att då få höra en sån där sak är ju fruktansvärt.
    Många kramar till dig från mig!

• sabia

hej
    han har inga problem med sina ryttare. det är jag själv som inte blir gravid. har gjort en ivf å tre FET. å det vill inte fastnar.

• Julifru

Hej vännen!
    Beklagar verklgen förstår hur ledsen du måste vara
    Men har han inte bett om ursäkt ens idag borde ju gjort det så fort han hörde hur elak han va?
    Massa kramar Anna

• Maline

Fy så okänsligt!

Och hur han så säkert att det inte beror på honom, har ni gjort genetiska analyser under utredningen oxå?
    *arg*

• sabia

ja, men det är väldigt svårt att höra såna saker just i från sin man som ser själv hur mycket man kämpar för att bli gravid.

• OlgaMatildah

usch ! och vem vet kanske är han som inte kan producera ett barn!

Du förtjänar mycket mycket bättre!! Han borde vakta sin mun och sluta ta dig förgiven!

• sabia

vi har gjort utredning på Hs. som sagt en ivf åå 3FET.
    jag tror nog att jag kommer aldrig att bli gravid. jag sa till honom att han kunde gå å träffar någon annan som kan ge honom ett barn.

• Maline

Han verkar ha fattat noll, i vårt fall var det maken det var "fel" på. Skulle ALDRIG fallit mig in att ens tänka tankar åt det hållet.

Svar på tråden vad gör man när ens man kallar en för oduglig