• Sotlugg

Klubben för inbördes beundran!

Efter att ha fått ett anonymt påhopp idag, fick jag en sådan enormt positiv respons av så många goá människor här inne, att jag vill att fler skall få känna sig uppskattade.

Förklarar härmed "Klubben för inbördes beundran" invigd!

Reglerna är följande:

*Personen ni vill hylla, måste vara registrerad som medlem här på FL.
    *En motivering till varför den här personen skall hyllas måste klart framgå i inlägget.
    *Det anses strida mot god etikett att hylla sig själv...

Seså, ös nu beröm över varandra!

• Svar på tråden Klubben för inbördes beundran!
  • Sotlugg

Jag börjar med att hylla "Selin" som så gott som dagligen, tar sig både ork och tid till att "skutta runt" och lämna fina små hälsningar i så många gb... Trots att hon har det så kämpigt.

Du skall veta att dina små hälsningar alltid gör mig glad!

*Kraam*

• Sotlugg

Glömde en punkt under "reglerna":

*Om du vill tacka en person för en hyllning, så gör det i dennes gästbok.

• Lamilla

Jag vill hylla Sotis som fullkomligen "brings out" den sjuka humor jag har alltid haft i blodet men inte alltid givit efter for! Du ar en sann biatch som fortjanar det basta!

• MLME

Jag vill hylla Suzanna som trots sina problem ändå finns där för mig när jag vill snacka..vare sig det är om graviditeten eller något annat.

• Roisin Dubh

Måste man välja EN?

Jag vill hylla JosefinU, vår outröttliga kämpe mot rasism och främlingsfientlighet här på FL! Håll ställningarna! (finns många fler jag vill hylla på den punkten)

• Angelica

Man kan säkert hylla fler Roisin...

Jag vill hylla Aiwendil... Hon är alltid vänlig o tar sig tid att fixa o dona. Många järn i elden o trots sin bebis längtan så har hon lagt verkstan på hyllan för sin karriärs skull.
    Go Gumman Go

• pups

alla snällisar!!!
    TACK för allt stöd jag har fått av er!!
    *skickar blommor*

• dexterswife

Jag vill hylla liten ior!
    Hon har råkat ut för så många ledsamheter men kommer alltid igen!

• Jossebell

SanktHelena, för hennes mod och styrka. Jag hoppas jag kan finnas där för henne som hon för mig. För hennes kamp mot fördommar och orättvisor.

JsN, som enträget ser till att jag inte hamnar under ytan när jag mår pest genom att skriva små uppmuntrande meddelanden och påminna mig om att det finns människor som saknar mig när jag tystnar

Josse, som ringer och skickar mail och aldrig ger upp kontakten även om jag är dålig på att hålla den. Som strävar frammåt och ser ljuset i tunnelns slut.

Jennie Brunflo, som inspirerar mig till att jobba med min viktminskning. Som så frikostigt delar med sig av sina egna erfarenheter.

Sylo, behöves det någon närmare förklaring. Även om hon är här periodvis så kämpar hon vidare och lever på hoppet. Själv skulle hon säga att hon intet annat kan göra men vem vill inte hylla dem som gång på gång går på livetsminor men ändå reser sig och kan ge andra glädje trotts sin sorg.

Många fler borde få sin hyllning av mig men jag börjar där....

• Maggis

Vill hylla "Selin" för alla de små glada besök jag fått i mitt krypin . Instämmer helt och fullt med Sotlugg på den punkten.

"Jasminen" som alltid är redo för ett snack om smått och stort.

Det finns verkligen många fler men då blev detta inlägg alldeles för långt! Kram till er - ni vet vilka ni är.

Svar på tråden Klubben för inbördes beundran!