Pigga ögon!
Någon som har ett sminktips/krämtips eller något sånt, för att de ska se ut som man har pigga o klara ögon??... jag ser sååå trött ut med blått under ögona.
Någon som har ett sminktips/krämtips eller något sånt, för att de ska se ut som man har pigga o klara ögon??... jag ser sååå trött ut med blått under ögona.
Jag har också så tunn hud där under ögonen.
Jag brukar sola lite för att få brun färg så det blåa döljs mer,
det funkar bäst.
Vill inte ha smink i ansiktet jämt..
Men har man inte solat och sminkar sig istället så brukar jag sätta på
Loreal Visible Lift eller det man kanske inte ska
men det blir så bra färg.. Maxfactor Flawless perfection (som är för hela ansiktet eg)
Loreal Visible Lift vad är det för nåt? någon foundation.? jag har en foundation som täcker , men jag vill inte ha smink i ansiktet jämt som du säger.
Jadu,vet du att en väninna till mig använder HEMOROJDKRÄM under ögonen..funkar skitbra alla sätt är bra utom dom dåliga
hemorojdkräm? haha det var något nytt
jajjamensan..trodde först jag hört fel..men jag ska faktiskt ta och prova själv..det funkar juh på henne,så varför inte
Ja det är en foundation, men man sliter ju me rpå huden där under.
När jag slutade täcka så mycket så blev det bättre med tiden.
det finns ju ögonkrämer att köpa som det sägs att huden ska bli tjockare så det blåa inte ska synas. Provat det?
Det där med hemorojdkräm har jag sett på TV, en äldre dam som såg så ung ut med hjälp av det i ansiktet. *ler*
nikhita: jaså, men de blir inte så tjock så de blir som bulle då? haha
jag kanske borde prova hemorojdkrämen... fast jag ber nog mamma köpa den, haha..