• jajja

Är det rätt av TV4 att stänga av Tone Bekkestad?

Tone på TV4 har vikit ut sig som alla andra i TV branchen.
    Är det rätt att hon får sparken från TV4?

• Svar på tråden Är det rätt av TV4 att stänga av Tone Bekkestad?
  • xxmeyaxx

Hon får inte sparken - hon får inte synas i rutan under en tid, but she´ll be back.

Jättelöjligt.

På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
  • Piluttan79

Då ska väl Peppe Eng oxå få sparken??? Han var bra mkt mer naken i Amelia (eller vad den heter)

• anjeli

moomin - JA PRECIS!!! dom gjorde ju till och med "värre bilder"

• Jun

Nej, för ingen av de andra på tv4 har ju fått förbud att synas i tv efter "utvik"...

• xxmeyaxx

eller Pernilla Wahlgren! som har lett barnprogram.

• miss misan

man såg ju inte ens en liten nippel!!

• xxmeyaxx
  • smultronbubbla

Jag tycker det låter som det är något annat som ligger bakom och så använder de detta som bortförklaring. Annars skulle ju alla som vikt ut sig och jobbar på TV4 få sparken...
    Jag skulle tycka det var okej att "sparka" en person som vikt ut sig, om det stod i kontraktet att man inte får det, men då ska _alla_ som gjort det sparkas, inte bara en!
    Om det enbart beror på utviket har ju TV4 gjort bort sig rejält.

Femman är ju bra oseriösa och pinsamma oackså. "Vi skulle agera likadant". Hallå, ni sänder "Big Brother", ge er!

• Sånglärkan

Snälla jajja gör ett tillägg i TS så att det står korrekt: Hon är inte sparkad utan avstängd från rutan under en begränsad tid,
    ett beslut som jag tycker är bra.
    Man är väl moraltant då

• Hädvigg

Josephine skrev:

"Jag förstår inte varför man skulle tappa förtroendet för att hon tagit lite lättklädda bilder? Skulle hon lura oss hur vädret blir eller?"

Svar på tråden Är det rätt av TV4 att stänga av Tone Bekkestad?