• Alle

VAD är detta??? Insekt

Jag brukar inte bry mig om insekter men två såna här invaderade hemmet idag. De var ca 3 cm i kroppen, bakkroppen ganska kraftigt böjd.

Finns det Någon här som vet vad det var för kryp?

• Svar på tråden VAD är detta??? Insekt
  • Crispie

Det är en midjestekel.. OCH DOM STICKS!Ledsen

Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • BaraPyssel

Vet inte vad det är för något. Men vi har massor med sådana i trädgården...tyvärr. De bits som tusan, ont som f*n gör det och det blir stora bölder. Eller rättare sagt många får bölder, jag får bara ett litet märke. Men ont gör det.

//joanna

• underbark

Hjääälp!

Äckligt!

Varför var jag tvungen att kika!

Hatar småkryp..

Ush!

*kryper i kroppen*

• Martea

Såna hade vi för ett tag sen härinne. Äckliga varelser, tog livet av dom vartefter vi fick syn på dom. Men jag fick heller inte reda på vad det var för kryp... får följa med tråden, kanske ni kommer på nåt namn åt dom!

• Alle
    Joanna Chmiel skrev 2006-06-22 22:13:09 följande:
    Vet inte vad det är för något. Men vi har massor med sådana i trädgården...tyvärr. De bits som tusan, ont som f*n gör det och det blir stora bölder. Eller rättare sagt många får bölder, jag får bara ett litet märke. Men ont gör det.//joanna
    Men bläää!
    Jag hade ihjäl dem båda två. Först kom den ena och brummade i örat på mig, den for sen ut i hallen där Leo låg och sov så då hade jag ihjäl den.
    Sen kom jag ut i köket och såg till min fasa en till...
    De ser verkligen ut som något som BITS!!!
  • Rosenöga

Crispie
    Du har nog rätt! Det är en midjestekel. Jag har tittat och ja, den liknar mest en sån.

• Elias och Tuvas mamma

såna har jag haft hemma.. :/ ÄKLIGT.. hatar allt smått...
    sticks dom lr va gör dom?

Svar på tråden VAD är detta??? Insekt