Vart går detta sms nr?
JAg misstänker att min sambo sitter och skickar betal sms så att han får tillbaka porrfilmer.
Nån som vet vart nr 72 280 går? eller hur man kan ta reda på det`?
JAg misstänker att min sambo sitter och skickar betal sms så att han får tillbaka porrfilmer.
Nån som vet vart nr 72 280 går? eller hur man kan ta reda på det`?
"eller hur man kan ta reda på det"
Prova med att fråga sambon.
Man kan googla allt! Tyvärr inte så kul för dig kanske
detta fick jag fram:
Porrfilmer - GRATIS porrfilm hos porrarkivet.comNär du skickar ett SMS till oss dras alltså endast det angivna beloppet. ... 1. sänd SB MOVIE till numret 72280. 2. Du kommer att få en kod sänt till dig ...
www.porrarkivet.com/ - 56k - Cached - Similar pages
Smal blondin har analsex2. Skicka till 72280 ... När du skickar ett SMS till oss dras alltså endast det angivna beloppet. ( 30,- SEK pr SMS ) ...
www.porrarkivet.com/google/120/index2_se.php - 26k - Cached - Similar pages
[ More results from www.porrarkivet.com ]
ja jag hittade det här..
I sista minuten informationen, som var med som bilaga till startbeviset, står hur SMS-tjänsten funkar.
* Skriv in koden för Vätternrundan: VR
* Tryck mellanslag och startnumret på cyklist du vill följa.
* Tryck OK/YES
* Skicka meddelandet till nummer 72280
Kostnad för varje cyklist är 30:-
----------------------------------------------------------
Nu börjar snart allvaret! Någon mer som är lite smånervös och har fjärilar i magen??
Vilket datum ska Moderata Ungdomsförbundet
byta ut styrsystemet?
SVARSALTERNATIV: TEXT ATT SKICKA:
a) 14/9 MUF14
b) 15/9 MUF15
Skicka ett SMS till nummer 72280 med ditt svarsalternativ. Ditt SMS ska enbart innehålla den text som tillhör svarsalternativet.
Kostnad för att vara med i tävlingen är 10 kronor.
Så som du ser kan det gå till OLIKA....Beror på Vad för kod man skriver INNAN man skcikar det till numret
Då har jag lärt mig något nytt idag också!
Det var ju bra att det går till alla möjliga saker, du får nog fråga honom då om du vill veta, ifall du inte kan se själva Sms:et och vilken kod han skickade!