Inlägg från: annikandy |Visa alla inlägg
  • annikandy

Kalmar-tråd

har ni flyttat tråden igen, springer juh snart vilse mellan alla kalmartrådar Jag tänkte skriva in mej på fikalistan. Imorgon ska vi på ul så jag väntar att skriva in mej på bf listan tills imorgon. Måste juh passa på att säga lycka till te HelenR.

26 sept
    lillefrejen
    Andi Pandi
    Salsan
    Knyttet
    Tufsan
    Aphrodite
    Bebben04
    Annikandy

3 okt
    Nina
    minname
    Andi Pandi
    IceLizzie
    Salsan
    Knyttet
    Maj77
    Tufsan
    Aphrodite
    Annikandy

• annikandy

Nu har jag varit på UL så nu kan jag lägga in mej på BF-listan. Var helt underbart att än en gång få se den lill* Ha en fortsatt bra torsdag allesammans.

BF
    30 sep HeleneR, gissar pojke
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75, gissar pojke
    31 okt Andi Pandi
    22 nov UBJ
    6 dec Tufsan
    11 dec Knyttet
    18 dec Bebben04
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    4 feb Sparven
    21 feb lillefrejen
    26 feb annikandy
    27 Apr Mariiee
    21 maj Soffie, gissar flicka

• annikandy

Synd Soffie att vi hann flytta innan vi skulle träffas och fika annars hade jag kunnat hämta dej. Men d e juh en bit från kristvallabrunn. Vet ännu inte om jag kan på söndag men ska höra mej för.

• annikandy

Oj du Tufsan så kul en till härifrån. Inte allt för ofta man träffar någon som bor i denna lilla håla *haha* eller jag bor juh faktiskt i Maltebo för att vara korrekt. Du kanske har lust att hänga med på en hund promenad någon dag då. D där med simhallen lät kul, jag e med.

• annikandy

Fotboll, nja varför inte vore kanske trevligt. Du kan juh höra av dej när du bestämt dej så får vi se.

• annikandy

Jätte söt var han. Lite avundsjuk blir man juh när man vet att hon ligger och snusar på sin bebis nu. Hoppas allt gick bra. Såg att jag trillat ur Bf listan, så jag lägger till mej en gång till helt enkelt.

30 sep HeleneR Pojke 52cm 3485 gram
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75
    31 okt Andi Pandi
    6 dec tuffsan
    11 dec Knyttet
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    21 feb lillefrejen
    26 feb annikandy
    27 Apr Mariiee

• annikandy

Minname vi kanske kunde samåka om du kunde köra förbi kristvallabrunn? Tråkigt att åka själv juh.

• annikandy

Ja varför inte en nybrofika. D vore juh skoj faktiskt. Vet inte om någe annat fik e öppet. Ska vi bestämma någe eller?

• annikandy

Kan tyvärr inte komma imorgon. Ska till sambons mormor och spendera dagen där. Hoppas ni får det trevligt.

• annikandy

God kväll allesammans. Så kul att ni hade trevligt på er fika. Jag avvaktar oxå att skriva in mej på fikalistan. Svärföräldrarna ska flytta hela nästa helg och får se om dom hojtar efter lite hjälp kanske. Ska till bm imorgon ska bli kul faktiskt, va juh ett tag sen man var där nu. Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans.

• annikandy

Hallå på er tjejjer. Hade väldigt gärna följt med till simhallen ikväll men jag stukade min tå idag. Kan knappt gå alls. Hoppas att d blir någon mer badkväll. Tycker det är en jätte bra idé Nina75. Får försöka hitta nån som e bra och har ork till d.

• annikandy

Salsan Grattis grattis.
    Nina75 ska jag skicka en mejl till dej om att jag vill vara med på hemsidan eller? Ska jag skriva någe mer?

• annikandy

Hejsan allesammans. Var väldigt länge sen jag skrev här, ser att det är många bebisar som har kikat ut. Grattis till er alla!
    Här e allt bra förutom att ryggen inte tycker om dom extra kilo man springer runt med. Längtar såååå efter bebis!

Svar på tråden Kalmar-tråd