Kalmar-tråd
Halloj!
Ja jag är med på fika på söndag!!! Någon mer???
Halloj!
Ja jag är med på fika på söndag!!! Någon mer???
Hej! Eftersom det inte blivit något beslut om var och när så blir det ingen
träff idag eller???
Kl 12:00 nästa söndag utanför Kullzenska (3 okt), det är spikat! Passar på att uppdatera fikalistan.
JAG KOMMER!
Maj77
Minname
Andi Pandi
Maj77! Jag är oxå nyfiken om du hittade några fynd på Ullared!???
Jag vill gärna fika fast vi inte blir så många!!!!
Har lite svårare för att ta mig dit. Men ni får gärna ta en nybrofika så hänger jag på nästa gång.
Börjar undra om Maj77:s förlossning satte igång för att hon var i Ullared!? Isåfall ska jag åka dit för nu vill jag oxå ha ett litet knyte!
Det är helt ok om ni fikar i Nybro idag. Jag tar inte illa upp. Jag följer med nästa gång istället, med eller utan bebis. Hi hi. Ha det så kul.
Hej allihop! Vet inte om jag kan fika men ska försöka. Vill väldigt gärna. Hoppas allt är bra med er och att ni klappar era magar ordentligt.
Tjenixen! Hoppas ni hade trevligt på fikat. Tyvärr missade jag det hela då jag var lite trött och vaknade inte förrän 10. Känns som att den lill* gärna får komma ut nu. Ha en skön söndag!
Hej på er!
Avvaktar åxå med att skriva upp mig på fikalistan. Vill gärna fika men har ju BF 31/10 och tänkte att det skulle hända något innan. Men sån tur har man väl inte.
Minname: Jag har hela tiden legat över den övre kurvan på SF-måttet och gått upp 20kilo......Det kan man kalla valross *s*
Lillefrejen: Om du är ute efter barnvagn så kolla på blocket.se där hittade jag min.
Ha det bra allihop!
HelenR: Konstigt nog är jag helt lugn.Känner mig redo. Men jag hinner säkert bli nervös innan det är färdigt. Är bra avis på dig som får gosa bebbe nu.
Minname: Jag gick oxå upp 10kilo när jag blev sambo men jag kallar det för trivselfett. Hi hi. Så nu väger jag 30kilo mer än när jag och min man träffades....Ha ha stackars gubbe!