Inlägg från: tufsan |Visa alla inlägg
  • tufsan

Kalmar-tråd

Hej!

Jag lägger till mig också..

30 sep HeleneR
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75
    31 okt Andi Pandi
    6 dec Tufsan
    11 dec Knyttet
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    4 feb Sparven
    21 feb lillefrejen
    27 Apr Mariiee
    21 maj Soffie

• tufsan

Jag hoppas jag kan, är inte helt säker, måste åka till Borgholm och lämna in några tavlor till en utställning. Ju tidigare desstå bättre för mig, men jag har ingen aning om vilka fik som har öppet.

• tufsan

Lägger in mig på listan...

30 sep HeleneR
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75
    31 okt Andi Pandi
    6 dec tuffsan
    11 dec Knyttet
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    21 feb lillefrejen
    27 Apr Mariiee

• tufsan

Vi laddar inför nästa helg i stället, hoppas det blir av då.
    Ser fram emot att träffas när än det blir!

Ha en härlig söndag!

• tufsan

Jag är lite virrig.... hade glömt att vi anordnar qigongkursen 2-3okt, men det är inte helt säkert den blir av, då vi har för få anmälda än så länge. I så fall tröstar jag mig gärna med en härlig fika mer er!

Maj 77, hur vaqr det på Ullared? Jag har faktiskt aldrig varit där, hur var utbudet av babysaker?

Ha en härlig start på veckan! / E

• tufsan

Lycka till Helen!

Du ska se att i natt händer det...!

Bor du i Lristvallbrunn nu AnnikaAndy? Där bor ju jag med...Hur har man kunnat missa en till mage här i byn? Men jag är inte så uptodate i djungeltelefonen...

• tufsan

Förresten ni badsugna Nybrobor, och andra... ska vi inte ta och ses i simhallen? Det kunde ju vara skönt att inte vara den enda som blir uttittad och så kan vi ta lite mammasnack i bastun sen...

• tufsan

hej alla,

Qigongkursen blir av, så jag kan inte komma till Kulzenska på söndag. men jag hoppas på en liten simhallsträff i Nybro istället. Eller vad säger du Minname? Föresten kan du traska ner till Kungshallshemmet på fred kl 19 om du har tråkigt, då har vi föreläsning om zhineng qigong och prova på. Är det någon annan som är sugen är ni givetvis välkomna, det är fri entré!

Maltebo cyklade jag förbi igår på väg ut i svampskogen. Det fanns många svampar men det var inte lätt att plocka dem, det där med att gå och böja sig är ingen hit... Visst tar jag gärna en promenad runt byn en dag, Annikandy!

• tufsan

Hej alla!

STORT GRATTIS till Helen och Maj 77!!!

Hoppas ni hade en bra fika i Nybro, det var ju typiskt att man inte skulle kunna gå när det nu var så nära och allt. Men jag hoppas några av er är sugna på ett dopp i simhallen i veckan. Vad sägs om onsdag?

• tufsan

Myskväll blir perfekt!

Ska vi ses vid kl 18?

Lycka till Längta vi håller tummarna för er!

Svar på tråden Kalmar-tråd