Kalmar-tråd
Hej igen. Nu har jag också hittat till den nya tråden. Bättre sent än aldrig! Blir det fika i morgon eller nästa vecka eller både och?
Tufsan: Tack för besöket på min hemsida!
Hej igen. Nu har jag också hittat till den nya tråden. Bättre sent än aldrig! Blir det fika i morgon eller nästa vecka eller både och?
Tufsan: Tack för besöket på min hemsida!
Hallå tjejer! Det blir ingen fika för mig på söndag. Mitt hjärta har krånglat lite de sista dagarna och jag fick tillbringa natten till idag på hjärtavdelningen på sjukhuset. Inget kul även om de kom fram till att det förmodligen inte är någon fara... Hur som helst är det nog bäst att stanna hemma och vila ordentligt i helgen. Hoppas jag kan vara med en annan gång!
Hej allihop.'
Jag vill börja med att gratulera er som äntligen fått era små i famnen. Grattis!!
Jag har inte varit så aktiv här i tråden på ett tag. Just nu orkar jag bara jobba, äta och sova och knappt det! Men nu har jag bara 4 arbetsdagar kvar, slutar på tisdag. Sedan hoppas jag att jag får ork till lite mer.
Det är väl jag som står närmast att tävla med Tufsan. Jag tror nog (hoppas mest) att jag kan klämma ut knyttet några dagar tidigare. H*n har varit fixerad länge nu och jag har regelbundna serier av förvärkar på kvällarna.
Vad tror du Tufsan? Vem hinner först?
Grattis Längta!
Tufsan: Jag trodde också att det var något på g idag. Vaknade vid halv fem av starka sammandragningar och mycket molvärk. Har inte haft det så på morgonen tidigare. Men vid halv åtta avtog det och jag somnade ifrån allt ihop. Jag vill också träffa min bebis nu!! Min bm tipsade om färdknäppen. Vi har testat två kvällar i rad nu, men inte fasen hjälper det! Någon annan som har nåt bra "igång-sättar-tips"?
Bf idag! Massor med sammandragningar och molvärk i mage och rygg. Men inget som tar i ordentligt... Har varit ute och promenerat jättelänge och sprungit i vår trappa men inget verkar hjälpa. Kom ut nu bebis!!
Hej hej.
Var inne på förlossningen inatt mellan 12 och 02. Täta, långa värkar men inte särskilt kraftiga. Var dock helt mogen och öppen en och en halv centimeter. Vi fick välja om vi ville åka hem eller stanna. Vi valde att åka hem. Idag på morgonen gick slemproppen. Nu är helt klart något på gång, men Tufsan hinner nog före!
Grattis Tufsan du vann!
Själv är jag fortfarande hemma. Starkare värkar nu men glesare. Blir nog ingen stjärngosse eller lucia för min del. Fyller ju själv år på onsdag. Kanske det blir en liten födelsedagspresent? Hade ju i och för sig hoppats att knyttet skulle välja en egen födelsedag.