Inlägg från: karlastrid |Visa alla inlägg
  • karlastrid

Kalmar-tråd

Hej alla Kalmar/Nybro/Öland mfl!

Jag skall ha bebis i mitten av feb. men bor tyvärr inte i ert län utan i norra blekinge men jag kanske kunde få vara med ändå? Jag är ursprungligen från norra kalmar län så jag åker ofta förbi Kalamar. Idag skall jag förresten dit och uträtta lite ärenden. Ivilket fall skulle det vara roligt att lära känna er alla ni verkar så måna om varandra.

/Karlastrid

• karlastrid

Tack och Bock lillfrejen! Jag hade ochså gärna fikat den 6/11 men jag skall åka hem och besöka mamma så jag har redan susat förbi med bilenpå fredagen.

Är det fler i denna tråden som skall ha sitt andra barn? Jag har sedan tidigare en dotter på 3 år och jag vet inte hur hon kommer att ta det när bebisen kommer eftersom hon är väldigt mammig. Är det någon mer som funderat kring detta? jag fösöker förbereda henne såmycket som möjligt men verkligheten brukar ju alltid se annorlunda ut. tacksam för tips och råd!

Nu skall jag åkatill Kalmar. Hoppas det finns något att shopa till bebisen eller kanske mammakläder. Ni kanske kan tipsa mig om nåt bra ställe??
    / Karlastrid

• karlastrid

Hej och tack alla som hälsat mig välkommen!

Hoppas allt är bra med dig och bebben Nina! Min dotter är född i april 01 och har som jag skrev förut försökt förbereda henne så mycket som möjligt. Hur har ni förberett? Men precis som du skriver det måste ju funka och det gör det ju för eller senare.

Finns det någon mer som har erfarenhet av att få ett andra barn?

Återigen hoppas allt är väl med dig Nina.

/Karlastrid

• karlastrid

Hoppas allt går bra. Håller tummarna!

Svar på tråden Kalmar-tråd