Inlägg från: Jen80 |Visa alla inlägg
  • Jen80

Kalmar-tråd

Puffar igen!

Augusti 2004
    31 Achanta: Joakim 52 cm 3990 gram

September 2004
    30 HelenR: Anton 52cm 3485 gram
    30 Maj77: Ebba 52 cm 3770 gram

Oktober 2004
    25 Nina75
    31 Andi Pandi

November 2004
    22 Ubj

December 2004
    6 tuffsan
    11 Knyttet
    18 bebben04

Januari 2005
    6 Minname med en Hedwig/Nehmo
    19 Aphrodite
    24 Vickan

Februari 2005
    4 Sparven
    11 Lyckligast i världen
    21 lillefrejen
    24 Eddies Med tvillingar
    26 annikandy

Mars 2005
    27 Mariiee

April 2005
    19 Busbubblan

Maj 2005
    21 Soffie
    25 Anna D

Juni 2005
    9 Jen80

? 2005
    ? Salsan

Totalt: 23 st

• Jen80

Åh, vad mysigt med en liten bebis. Hoppas allt går bra för Nina. Tråkigt om det nu måste snittas, men men, bara det blir en frisk liten bebis... :)

• Jen80

Har sett bebisen på webbisar nu. Sååå söt! Grattis Nina!

• Jen80

Hej Andi Pandi!! Hehe, så nu har jag kollat upp vem du är. Tänkte ringa dig. Såg på webbisar att du hade fått en liten kille, men visste ju inte att du var Andi Pandi... Å vem är jag tror du? Dock fortfarande lite hemligt att jag är gravid så tyst...

• Jen80

Men jag har inget nummer till Nina. Min mail är jennie_diana@hotmail.com Så kanske ni kan maila mig adressen eller nåt.

Andi pandi: Måste vara helt underbart med en liten bebis hemma som man kan ägna all sin tid åt. Förstår även att det måste vara jobbigt, för jag som är van att sova rätt igenom en hel natt kommer ju vara helt slut . Men men, har ju ett tag på mig att sova ut ordentligt. Men nu kan jag faktiskt se att det händer något där inne. Drar man med handen på nedre magen, så är det hårdare på vissa ställen och buktar ut lite. Fasen, vad jag längtar!!!

• Jen80

Jag börjar i och för sig inte förrän kl.13 idag, men det känns ändå som om det blir lite stressigt. Annars följer jag gärna med så småningom. I och för sig utan mage (jo, jag KAN faktiskt se den och min kära sambo också, men det dröjer väl innan andra kan se min fina mage.. hehe...). Hoppas allt är bra med er. Själv mår jag bara toppen nu. Har i och för sig haft huvudvärk igår och idag, men vet inte riktigt vad det beror på. Får väl ta en huvudvärkstablett innan jobbet.

• Jen80

Länge sen jag skrev nåt här... Var hos Andi Pandi igår och hälsade på. Lille Neo var såååå söt!! Usch, vad jag längtar till jag har en egen liten kille eller tjej. Gick in i v.13 i torsdags och plopp sa magen. Så nu ha rjag också en mage att stoltsera med. Åh, det är så kul när man ser folk snegla på magen.. Hehe... Men man hinner väl tröttna flera gånger om. Fick in och köpa mamma-kläder, vilket var kul eftersom man inte har köpt kläder på hur länge som helst nu. Behöver inte känna sig fet nu längre, utan nu har jag äntligen en kula... Men men, trosorna är inget roligt... Inte skönt med vanliga trosor, så nu får jag nog köpa mamma-trosor. Hua.... . Å smörja magen har jag börjat med. Inga bristningar här inte... hmmm... Vi får väl se.... .

• Jen80

Andi Pandi och Nina: Jättefina bilder på era bebisar. Åh, vad jag längtar efter en liten. Är i v.15 nu och magen växer en del, men själv går jag ner i vikt. Känner mig faktiskt smal nu med en liten kulmage. Kanske inte är så vanlig känsla i början när magen växer. Ska väga mig sen idag igen. Kan väl inte vara bra att gå ned en massa... Hmmm, pratar i och för sig bara 1-2 kg, men ändå... Kanske är bra, för snart lär det väl vända. Ska på UL den 5/1. Ska bli sååå mysigt .

Väntar på att sambon ska komma hem. Nämligen dags att åka på årets första julbord och jag är vrålhungrig... Ha det bra!

Svar på tråden Kalmar-tråd