Inlägg från: Längta |Visa alla inlägg
  • Längta

Kalmar-tråd

Gratulerar alla gravida och ni som nyss fått era kottar i armarna! Passar också på att hälsa till alla som var med på första träffen och så kan jag glatt meddela att om knappt tre veckor startar vårt första IVF-försök i Linköping. Jag hoppas jag kan sälla mig till denna !stormagade" skara så småningom!

kram på er!

• Längta

Hej hej! Här kommer initiativtagaren till er första träff ;) Ville bara säga hej och tack för era lyckönskningar i min tråd från i måndags. Ni är för goa. Hoppas jag kan ansluta runt lucia! Håll tummarna!

kram alla gamla och smålänningar!

Längta

• Längta

Jaha tjejer! Gamla och nya bekanta! Håll nu era tummar hårt för i denna vecka får jag besked om jag kan platsa i mina gamla tråd igen ;) Test i slutet av veckan.

kram till er alla!

• Längta

Tackar för era tummar! Inom mycket kort kommer resultatredovisning!

kram och lycka till alla!

• Längta

Nu så tjejer! Jag sa ju att jag skulle återkomma med positivt besked! Nu gör jag det!!! Jag är med barn! Det är sant! Det är vår tur nu. Hoppas det håller hela vägen.

kram och tack för tummarna

• Längta

Tack ska ni ha. Hoppas allt går vägen nu. Nu är åter trådstartaren på banan!

kram alla

• Längta

Tufsan! Så det blev på lucia som det pratats om här inne. Stor kram och grattis till det lilla livet! Ingen lär glömma hans födelsedag!

kram på dig!

Svar på tråden Kalmar-tråd