Inlägg från: Anna D |Visa alla inlägg
  • Anna D

Kalmar-tråd

Puffar igen!

Augusti 2004
    31 Achanta: Joakim 52 cm 3990 gram

September 2004
    30 HelenR: Anton 52cm 3485 gram
    30 Maj77: Ebba 52 cm 3770 gram

Oktober 2004
    25 Nina75
    31 Andi Pandi

November 2004
    22 Ubj

December 2004
    6 tuffsan
    11 Knyttet
    18 bebben04

Januari 2005
    6 Minname med en Hedwig/Nehmo
    19 Aphrodite
    24 Vickan

Februari 2005
    4 Sparven
    11 Lyckligast i världen
    21 lillefrejen
    24 Eddies Med tvillingar
    26 annikandy

Mars 2005
    27 Mariiee

April 2005
    19 Busbubblan

Maj 2005
    21 Soffie
    25 Anna D

? 2005
    ? Salsan

Totalt: 22 st

• Anna D

Ok. Bra att veta... Så om nån annan ska fika kan alla andra hänga på... :)

Jag är ju ändå ganska ny här...ni andra känner varandra ganska bra nu eller?

• Anna D

Tyvärr jobbar jag i helgen, annars hade jag hakat på i Nybro...kanske en annan dag?

• Anna D

Det skulle vara kul! Om ni säger en tid så ska jag fixa pajerna... :) Det tar några miinuter att fritera dem.... :)

• Anna D

Hej Tjejer...Om ni vill så kan vi fika på nostalgia, jag kan komma ifrån tidigare på söndag! Ni bestämmer... :)

• Anna D

Jag kommer...jag har haft ont i ryggen i veckan (för att jag går så mycket på jobbet) så jag kommer ner om... Blir det nån fika? Hur hittar jag er?

• Anna D

Jag vet inte om alla affärer och cafeer är öppna idag? De borde vara det, men man vet aldrig...

• Anna D

OK. Jag känner ingen av er, så jag vet inte om jag kommer att hitta någon...jag vet ju inte vad jag ska söka efter...
    Men jag ska ha in vita pälsjacka så jag kommer att se ut som en isbjörn. Och en rosa halsduk...så nån av er kanske kommer att känna igen mig! (eftersom jag bara är i v 14 så syns det inte att jag är gravid...)

• Anna D

Okej...vi kanske ska ha stora plakat oxå, så vi verkligen hittar varandra... haha

• Anna D

Ja, det blir bra...min sambo jobbar idag... så jag kommer...

• Anna D

Nån som ska till torget i nybro imorgon (söndag) och kolla på luciakandidaterna...? Det lär ju vara nån form av "gammaldags julmarknad" oxå. Troligtvis MYCKET bättre än förra gången...

• Anna D

Jag har fortf inte fått någon tid till UL, funderar på att ringa in imorgon och fråga...jag vill ju in och kolla innan jul...

Bra att allt såg bra ut Soffie. Ska vi träffas en dag nästa vecka? Jag jobbar bara mån/onsd...sen ska vi till skåne på torsdagen.

• Anna D

Det kan vi göra...jag måste dessutom köpa nya byxor nu när jag fått lön...mina jeans passar knappt, trots att jag har knappen uppknäppt...

• Anna D

ja, jag jobbar to/fre/sön, men jag ska vara ledig på lördag, vi ska köpa julklappar då. Henrik är ju knappt ledig innan jul...

Svar på tråden Kalmar-tråd