Inlägg från: Friberg |Visa alla inlägg
  • Friberg

Kalmar-tråd

Hej. Jag är nyinflyttad i stan och babyverkstan är i full fart hemma hos oss. Tänkte att jag kanske skulle kunna få vara med på hemsida och lära mig av "de erfarna". Kanske kan jag få ett medd. på min sida om vart jag ska vända mig.
    Kram på er.

• Friberg

Hörde om er lilla fika. Så jag kommer gärna och så får ni se vilket tok jag är :)

Lista FIKA:

Söndagen 5/12
    Aphrodite
    Tufsan
    Minname???
    IceLizzie
    Nina
    Andi Pandi???
    Salsan
    Helen
    Friberg

• Friberg

Trevlig helg allihopa. Ska ta med Minname till Tyskland imorgon. Tänkte hon kunde behöva ett äventyr nu innan det är dags. Känns dock som det kommer bli en lång dag, start 4.30. Vi tar en kombibil så i värsta fall får vi slänga in henne där bak :)
    Vi ses på fikat!

• Friberg

Tackar hjärtligt för att jag fick vara med och fika idag. Det verkligen roligt att träffa de som jag följt här på trådan. Jag lovar att hålla mig mer aktiv, även i sovrummet :) Hoppas att till nästa fika så kan jag komma med nåt nytt.... för hoppningsvis i magen då : ) Ha det bra. Kram Caroline

• Friberg

Minname: Tjusig mage du fick till igår. Hel kul idé. Tompa såg lika sexig ut han :)
    Hur går det för Tufsan förresten?

• Friberg

Minname: inte klokt så snabbt det kan gå. Gäller att hålla i hatten. Och stackars Tompa som trodde han skulle klara tenta veckan i lugn och ro :)
    Och Tufsan: Hur känner du dig idag? Är det inte dags snart :)
    Jag hoppas jag blir smittad av alla gravid bacillerna. På söndag är det dags att börja med ÄL stickorna.

• Friberg

Minname: Nu har du lite väl lite att göra på jobb :) Du spara lite av de aktiviteterna tills du ska gå hemma varje dag.

• Friberg

Tufsan: Tradigt att gå hemma. Vad gör du för att sysselsätta dig? Antar att dtet finns lite såpor att titta på på tv :) Hoppas det sätter fart snart. Jag håller tummarna för dig.

• Friberg

Oxh gud vad roligt att det äntligen satte igång för Tufsan.
    Lycka till gumman. Håller utkik här idag för nån uppdateringar.
    Minname: Du får hojta till om får nån inside-info!!

• Friberg

Roligt att se att så många är online. Spännande att hålla reda på Tufsan.
    Jag håller tummarna.
    Själv har jag äntligen varit och kissat på pinne och fick positivt på mitt ÄL test. Ska hem och göra bebis sen i eftermiddag :)

• Friberg

Uh va kul. En pojke!! Grattis Tufsan!!

• Friberg

Så ja Minname. Inte många dagar kvar på jobbet nu. Fick du sovit nåt inatt?
    Själv har jag precis lämnat Johan på sin näst sista tenta och jag lovar att det här med ÄL vecka och tenta vecka går inte ihop. Han är helt tankspridd och vi tänker inte riktigt på samma sak, om man säger så.

• Friberg

Minname: Man tycker att det inte borde vara så svårt att få tid till både båt och sex. Man vill ju inte höra; "Uh det hade jag glömt", eller "Kan vi inte ta det senare". Då blir det inte mycket barn gjort. Men vänta bara tills han kommer hem idag :) Haha

• Friberg

Uh grattis på födelsedagen Knytet!!
    Det är tur du har koll Nina75 :)

• Friberg

Lillefrejen: bra tips. Synd att jag inte tänkt på det tidigare :) Johan frågar ju tyvärr alltid när det är dags men nästa gång ska jag ljuga. Det var väl mitt eget fel i med att det var först gången med ÄL stickor och jag blev så glad när det blev utslag igår.
    Minname: Johan och Tompa var klara med tentorna efter redan 1.5 timme och både kände att det gått bra. Toppen!!

• Friberg

Tänkte jag skulle ta Minname ut på ett nytt äventyr ikväll. Förra gången skulle vi till Tyskland och kom bara till Hörby men med ny bil tror jag vi kan komma till Nybro och ha en trevlig kväll =)

Nina: Vet var ju värst vad du fixat till våran hemsida. Den ju jättefin!! Bra gjort!

Svar på tråden Kalmar-tråd