Kalmar-tråd
FIKA? Var är ni? Inga bebisar med?
lör 30/10
Minname KL. 13
Tufsan
lillefrejen
aphrodite
Sön 31/10
lillefrejen
Bebben04
aphrodite
FIKA? Var är ni? Inga bebisar med?
lör 30/10
Minname KL. 13
Tufsan
lillefrejen
aphrodite
Sön 31/10
lillefrejen
Bebben04
aphrodite
Jag tycker lör den 30:e kl 13.00 sen vilket fik det vet jag inte. skulle kunna tänka mig det som ligger på samma gata som kullenz. men lite längre ner.
var e nina idag... hum, hon som brukar vara inne varja dag.. dax att övervaka vebbisar kanske!
Nina oj oj då får vi verkligen skrämma ut bebis nu på halloween så att den kommer innan pappa åker iväg!! =0)
Andi Pandi: ja det var just den jag menar!! jag och tufsan är i stan så vi kommer dit 13 tiden!!
hehhe Nina jag förstog att det var din far och inte pappan till bebis... heheh han skulle inte åka i detta läget!! mend et är ju ändå trist om han inte hinner se sitt lilla nya barn barn innan.
ja gud ja vi skulle köpa godis till om det kom nån men fan det är ju dyrt och så ju.. man kan ju inte köpa vad för godis som hälst heller. *flina* så vi sket i det.
synd att du inte kan komma men jag tycker du ska inte hinna det du ska ligga och föda ju!!!
Andi Pandi : vi satt utanför och väntade en stund =0) men vi såg ingen så vi gick och käkade hade varit inne sen 10 och var trötta och hungriga.
ja gudars vad mycekt folk det var i stan!
upptäkte att det var inte 4 kök jag hade velat utan jag tyckte skafferiet verkade mysigt heheh
hur går det var det BF idag.. nått på g??? synd att vi gick om varandra!
Nina75 : jag och tusfasan satt utanför 4kök men halva kalmar kändes det som... heheh beben värkte och hungriga var vi. efter en stund gick vi och åt nått.. magarna ville ha sig mat. vi var så osäkra om blidde nått så man väntande inte för länge ju *ler*
det blidde dock ett par inköp och så.. julklapparna är på g. skönt så slipper man ränna runt och jaga med alla nadra och höggravid!
Andi Pandi : förstår att du är lessen... är nog lätt att stirra sig blind på datumet och sen bli besviken fast man vet att det kan ju komma lite som det vill. trist bara för vad jag hört av andra kommer dessa dagarna vara de längsta i livet.. bara väntar och väntar.
säger bästämt... *kom ut bebis du har simmat klart nu i mamma mage* hoppas den lyssnar
det samma gäller Ninas bebis!!! Kom ut!!!
jag privade det men jag vet inte om jag gjorde rätt!!