Inlägg från: HelenR |Visa alla inlägg
  • HelenR

Kalmar-tråd

Andi Pandi.. Jag har inte börjat gå på öppna förskolan,vet inte när jag ska ta och göra de....
    Jag håller med att fotograferingen va en katastrof. Han skulle väcka Anton hela tiden med,jobbigt....
    Anton har blivit förkyld,lite jobbigt... Väldigt täppt i näsan och hostar,uscha...
    Hur är de med Neo och örat??Min syster känner till er=)Susanne heter och jobbar på maxi.... Hon känner i alla fall din sambo....

Japp snart dags för en fika....Vill ju se dom små underverken....Snart e dom ju en månad,tiden går fort....

• HelenR

Nina:Ja de e jätte jobbigt att höra när dom rosslar så, uscha,inge kul alls...Men hoppas att dom snart bli krya från förkylningen....

Tyvär så har vi ingen tidning så jag kan tyvär inte kolla in anna...=(

Håller mina tummar stenhårt för längta

• HelenR

Andi Pandi:Japp de e min syster. E vi inte lika=) hihih
    Jag hoppas att dom hittar något i alla fall me örat,man vill ju inte gå runt och vara orolig,men annars mår han bra och så??
    Så du har åkt på mjölkstockning,inte kul..... Hoppas att de släpper snart då...
    Önskar Nina desamma med

Längtan:Jag håller alla mina tummar jag har,Lycka till nu....

Någon som ska på julskyltningen på söndag här i Kalmar??Lär ju va hur mycke folk som helst... Men snart e de väl dags för en fika va... Får prata mer om de...... =)

• HelenR

Här har de varit i full gång hela dan ser jag.. jag har varit i stan och shoppat lite julklappar,mycke folk.. Dom har öppnat en ny barnbutik som heter Exit,väldigt billigt,men de väl för att dom nyss öpnnat,kolla gärna in där.. Ligger brevid gamla HM....
    Fikar gärna den 5/12

Lista FIKA:

Söndagen 5/12
    Aphrodite
    Tufsan
    Minname???
    IceLizzie
    Nina
    Andi Pandi???
    Salsan
    Helen

• HelenR

Hallå tjejer.... Idag har jag varit på julskyltningen,men tyckte inte att de va så mycke att ha tyvär,mycke folk och väldigt kallt *burr* Har ni fått ordning på julklapparna än då?? Här är de klart i alla fall,skönt de,men nu e man ju fattig=(

På helgerna tycker jag de e väldigt lugnt här,inte många som skriver....
    Tänkte om de fanns någon som ville fika nån gång mitt i veckan,tänkte om de fanns några som inte hade så mycke att göra,jag e ju en av dom =) hihih,de e bara till och höra av er....

• HelenR

Tufsan:De lät ju inte roligt något utav de...Jag hjälpte ju Anton på traven lite.. Jag putsade fönster,och då öppnade jag mig 2 cm sen va jag ute och gick en halvtimme varje dag så jag öppnade mig 3 cm till senare...Så de kanske hjälper lite på dig om du gör något sånt=)Va ju öppen 5 när jag kom in.....Kan längta tillbaka lite till de där=)
    Du kommer snart få den lill*.....

Ja hur blir de på söndag.. Är de vid 12??Vilket fik e öppet då??

• HelenR

Har cafe blå öppet på en söndag??De e ju de ända cafet som e barnvagnsvänligt,jag vet inte....

• HelenR

Jag har en fråga som gäller amning och glögg,de kan väl inte vara farligt och dricka glögg??Jag har druckit lättglögg,men inte mer än en gång,Jag vänder mig mer till er som har barn=)Tex Nina=) Vad ska man undvika på ett julbord??Jag har bara hört att man ska undvika olika fisksorter,lax och de äter jag inte...Finns de något mer??
    Ni som vet får svara....

• HelenR

Pratade med en tjej på msn,och hon så att de va söndagsöppet på stan fram till jul så de borde vara öppet....Så Cafe blå på baronen får de bli,och så träffas vi Utanför Indiska kl 12....

• HelenR

Ja snart e de dags och kolla om tufsan fått sin lill* krabat=)
    Idag e Anton 2 månader...Va på BVC idag,och nu vägde han 6080 och va 61 lång,så här går de fort....

Svar på tråden Kalmar-tråd