Inlägg från: Minname |Visa alla inlägg
  • Minname

Kalmar-tråd

Helen: ja undra vart det ligger och flyter nån stans då heheh!!! tur man inte skrev nått vettigt då!!

• Minname

morning morning!!!

Tufsan: gå nu inte vilse när du är på vinden!!!

jag kan berätta att nu har jag lite nya bilder på saker i mitt galleri!!

Igår var vi på 2:a föräldragruppen och gissa om vi skrattade hehehe vi fick andas och gubben tvärvägrade och blev röd som en tomat heheh... aldrig sa han!!
    sen har jag insett att det är en glupsk lite rövarunge i magen. 4-5 natten jag pinnar upp och dricker oboy på natten och hinner lägga mig ner och efter 5 min hicka... heheh den suger nog i sig all oboy!!! =0)

• Minname

NEJ NU JÄKLARS!! DAX ATT TRYCKA PÅ LITE HÄR PÅ NINAS BEBIS!!!

=0)

Bäste bebis,

Härmed varslar jag, i egenskap av hyresvärd, Dig om vräkning.

Vräkningen kommer äga rum snarast, dock senast inom 2 veckor. Till grund för vräkningen föreligger totalt ointresse från Din sida att följa sedan tidigare överenskommen hyresperiod med slutdatum 041025 (se bilaga 1, UL rapport).

För att underlätta för alla berörda parter ber jag Dig att flytta ut självmant.

Med vänlig hälsning

Hyresvärden Mamma Nina

• Minname

HelenR jag skulle jätte gärna fika men jag måste avvakta lite. Har varit så himla trött och har lite att fixa hemma så jag får se om jag har ork och tid att komma in på lör!!!

• Minname

nu börjar det ju bli ett par som har fått barn här!! tänkte för oss som inte har fått än vad säger ni kan ni inte ge det där underbarar tipsen!!!

vad man ska köpa och inte köpa.
    Bra att göra innan bebis kommer bra att vänta med..

alla tips är toppen!!!

• Minname

ja gud ja såg inte det!!

här kommer nya bud!!

Bäste bebis,

Härmed varslar jag, i egenskap av hyresvärd, Dig om vräkning.

Vräkningen kommer äga rum snarast, dock senast innan fredag! Till grund för vräkningen föreligger totalt ointresse från Din sida att följa sedan tidigare överenskommen hyresperiod med slutdatum 041025 (se bilaga 1, UL rapport).

För att underlätta för alla berörda parter ber jag Dig att flytta ut självmant.

Med vänlig hälsning

Hyresvärden Mamma Nina

• Minname

Nina vi kommer vara i simhallen från 17.30 =0)!!! kom så ska vi skrämma ut den lille envisa saken!!!

• Minname

ja bubbla gör jag bra på egen hand!!! är inte snål av mig men i nybro kostar det ju extra att bubbla vilket gör mig sniken!! men jag lovar vi bubblar på andra sätt i bastun sen!! =0)
    Nina du är så välkommen så lovar jag att vi ska göra vårt bästa med att skrämma ut bebisen!!

• Minname

oj oj här var det aktion som man missat!!!

jag har legat med en sjuhelvetes maginfluensa och var itne ur sängen igår jo för div tömningar. värsta maginfluensan jag varit med om. höll på i ett dygn!!

men nu är jag tillbaka. är hemma och vilar mig idag!!

STORT GRATTIS NINA!!!

Svar på tråden Kalmar-tråd