Inlägg från: HelenR |Visa alla inlägg
  • HelenR

Kalmar-tråd

Ja gud vilka magar ni har fått.. Första träffen va ju jag störst och ni hade inte så stora magar=) med gud va dom har växt.. Jag önskar er alla ett stort lycka till....
    Hoppas att vi kan ta en längre fika nästa gång....
    Sköt om er.. kramiz

• HelenR

Man längtar tillbaka nu när ni pratar om era magar. Men de får vänta ett bra tag till=). Jag vill jobba och så innan nästa kommer=) Nu håller jag på pluggar til körkortet,tyvär så har jag inte de,så de e plugga hela dagarna här hemma....

• HelenR

Vi håller alla våra tummar till dig längta. Vi hoppas att får se dig snart...Ett stort lycka till...

• HelenR

Ja nu e vi ett gäng... Kul de skulle va om alla träffades=) hehe... Sitter här och pluggar som tusan,inte kul,men de måste göras.... Vill ju ha mitt körkort....
    Hoppas att ni haft en bra tisdag??

• HelenR

Nu finns de lite mer bilder på anton i bildgalleriet....

• HelenR

Grattis längtan.. Välkommen tillbaka till denna tråd....Gud va kul,va glad jag blir.... Håller verkligen tummarna att de går hela vägen..... kram

• HelenR

Ojojoj va listan blir lång nu... Kul med så många som har barn och som ska ha barn...

Nina va du i stan idag?? Hittade du några julklappar??

• HelenR

Jag vet inte heller vad som händer på nyår,blir väl att man umgås med syrran och hennes familj....Julen ska vi i alla fall fira på Öland med killens föräldar och hans Farmor och Farfar...
    Ja snart är de helg igen,några planer??

Önskar knyttet och tufsan ett stort lycka till.....

• HelenR

Va sa bm idag Tufsan?? *nyfiken*

• HelenR

Jag tror allt att de snart e dags för dig.. i alla fall början av nästa vecka.... Lycka till

Svar på tråden Kalmar-tråd