Kalmar-tråd
hej hopp!
La in lite nya bilder på magen i galleriet... även på mammas mage när hon väntade mig... kul att gämföra. Ni får jätte gärna gissa vad ni tror!!
hej hopp!
La in lite nya bilder på magen i galleriet... även på mammas mage när hon väntade mig... kul att gämföra. Ni får jätte gärna gissa vad ni tror!!
HALLU!!!!!!!
vad har hänt med alla... det är så himla tyst på tråden!!
Nina75: 13 passar mig bra.. Tufsan kommer nog med oxå. Vad jag vet så hade hon inget annat inbokat!!! lite trist att fika på MCD. men men då var det nån annan som kunde eller hur var det???
tack tack ja jag tycker med dom är lika... min är lite "blondare" bara hehehe
Tufsan vi har smällt på vinterdäcken så om du vill bli hämtad går det ju att fixa!!!
heheh som den skåne bo jag är ÄLSKAR jag verkligen detta vädret heheh =0) synd bara att man ska sitta här på jobbet och inte kunna njuta av det.
längtar till nästa vinter då ska det handlas bebispulka och bädda ner knyttet i och ut och åka!!!
japp japp... snööö är underbart!!
oh julmarknad det lät ju mysigt ... berätta mera... ska nog oxå ta mig ner med gubben då!!! ja vist kan vi fika då!!
Nina vart är det julmarknaden letar förbrilt på hemsidan för nybro men hittar inget.
attsingen låter inte kul det där med mjölkstockning. vad trist att du inte kan komma. KRYA PÅ DIG!
Tufsan det var på sön som det var marknad =0) vinterdäcken var vi smarta och smällde på innan snön kom *ler* tur att gubben tar allt på alvar.. hade det varitjag hade jag tyckt det var för tidigt!
oki så sön på torgen om jag fattat det rätt. tjoo hoo då blir det nog en liten tur ner även om det inte är så pass mycekt!! nej nu ska jag kasta på mig kläder vi ska ut i snön och valla ankna ( jag ) hehehe
Anna D: om allt blir som det blir så blir det nog lite julmarknad och fika inne i nybro då kanske... har noll koll... hehehe börjar bli van att det blir bestämt sista minuten som regel
ja då var det julmarknad idag!!
nån som hänger på.. det är ju underbart väder ute.. snö och -6 grader och sol ju!!! som gjort för julmarknad!!