Kalmar-tråd
Idag har vi varit på Bvc.... Nu väger lillkillen 6420 så här går de verkligen uppåt.... Ja nästa år får vi verkligen ha träffa med alla bebisar,ser man fram emot.....
Hoppas att ni får en bra vecka....
Idag har vi varit på Bvc.... Nu väger lillkillen 6420 så här går de verkligen uppåt.... Ja nästa år får vi verkligen ha träffa med alla bebisar,ser man fram emot.....
Hoppas att ni får en bra vecka....
Jadu Nina nu verkar du ha fullt upp med och gissa när tjejerna ska ha sån små krabater.....=)
Va skönt att de e bra... Ja klart hon ska få berätta va han heter... Hehehe-...Men allting gick bra och så??
Jadu Nina nu verkar du ha fullt upp med och gissa när tjejerna ska ha sina små krabater.....=)
Va skönt att de e bra... Ja klart hon ska få berätta va han heter... Hehehe-...Men allting gick bra och så??
Visst e han perfekt och go som han e....Som nina säger de kunde ju en läkare ha berättat här i kalmar,tråkigt och åka så långt och sitta där en kvart och sen hem igen,de va ju tråkigt.....
Men han e helt perfekt....Kramiz
Ja hur går de egentligen för Knyttet??Vad heter hon egentligen??=)
Visst e han perfekt och go som han e....Som nina säger de kunde ju en läkare ha berättat här i kalmar,tråkigt och åka så långt och sitta där en kvart och sen hem igen,de va ju tråkigt.....
Men han e helt perfekt....Kramiz
Ja hur går de egentligen för Knyttet??Vad heter hon egentligen??=)Om man ska kika på webbisarna....
Nu har jag kikat,så nu är de bara hålla ögonen öppna på webbisarna....
Andi Pandi-Du har så rätt..Visst älskar alla mammor sina barn...har du bestämt om du ska gå på någon aktivitet??
Okey,skönt och få göra något i alla fall... Jag ska på mammabarn gympa imorgon,sen vecka 9 ska jag börja på babysim.ska bli himla skojsigt....
de blir nog ingen mammabarnjympa för mig imorgon. Finns ingen plats för barnvagnen,vill ju inte att den ska bli snodd heller.... Så jag får träna här hemma istället=) hehe....
Ja klockan den bara rinner iväg.. Jag e inte så trött,men måste nog sova lite innan lillkillen vaknar....
Hoppas att ni andra sussar gott.... God natt