Inlägg från: Minname |Visa alla inlägg
  • Minname

Kalmar-tråd

Det finns ett annat ställe på samma gata på hörnet in till kopparslagaren. har dom öppet på sön eller hur är det... det ser mysigt ut.

• Minname

ja skafferiet heter det nog... röker oj det har jag inte ens tänkt på!!?? brukar dom välla göra på di flesta ställen har rökning men oftast har dom välla en rökfri del eller nått. ja som sagt av det är ju lite vad mammorna i sällskapen tycker och känner.

• Minname

Utan trapp och utan rökning på en söndag .. hehe inga dåliga krav!!!

• Minname

hehe låter som vi snart måste beställa privatfest nån stans hheheheh...

• Minname

är det ínte skyltsöndag nu på sön? Fikan är ju bokad till 5/12... =0)

• Minname

Helen: vart låg gamla HM *fnissar* har ju ingen koll på hur kalmar såg ut innan =0)

• Minname

oh oh oh måste nog gå in och kolla lite i eftermiddag.. ska ju stanna i stan en stund och gå på bio ju så då hinner jag nog dra med mig sällskapet dit.. tror inte hon ogillar det heller *flina*

• Minname

oh vad jag vill att klockan ska vara 14.45 så jag kan bli hämtad och komma ut i det "fina" vädret =0)

då ska man på bio ikväll .. hoppas nu bara att kvällen går bra inga för tidigt fördda bebisar.. är lite nervis. Ska gå med Tufsan och det är ju nära nu hehehe men vi är ju nära förlossninge om inte annat.

Kisseriet är en annan femma lika bra att inte köpa dricka och vara där i god tid och tömma allt man kan innan!!!

• Minname

Nina75 : hehe ja det blidde nog så när vi badade och hade fikor utan att det var nån som hängde på... heheh
    förstår att det är minde aktuellt att gå på bio nu för dig... just därför vi ska pinna ikväll .. känns lite som sista chansen på ett tag!!

Svar på tråden Kalmar-tråd