Inlägg från: Minname |Visa alla inlägg
  • Minname

Bion var helt underbar.. helt i mitt stuk men fjantig Bridget Jones hehehe... urskön!!! skrattade och tyckte synd om henne hela tiden!! vi var ju 5 gravida kvinnor som var i biosalongen så man får vara tacksam att inte vi sprack alla som vi skrattade.. då hade det blitt blött. Tre kände vi inte men det varkeade nästan som alla höggravida tog chansen... fler med den tanken som jag och tufsan!!

oj oj oj nina va nu måste du vara sjuk på riktigt inte vilja shoppa... tror du bör skriva in dig på akutet direkt!! alvarligt fel... =0) en kvinna som inte gillar att shoppa är sjuk...!!!

heheh nej jag kan faktiskt förstå dig. efter vi ätit slöpte vi ju iväg gubbarna igår och gick på egen hand.. dom for till nån leksaksbutiok och handlade radiostyrda bilar =0) så får man lugn ocfh ro när man har gubbarna med sig!

• Minname

Jag vet inte om det blir nån julskyltning för min del. gubben ska nog plugga hela dagen och det är inte så kul att springa runt själv på julskyltningen!!! får se om man får ut honom en stund tror dock det är kört =0)

• Minname

uj uj hela helgen har jag fejat nu... städat och bakat lussbullar och fixat lite julfint hemma. rätt mysigt. gäller bara att inte överdriva det hela. för allt ska ner sen en dag och då är risken stor att man sitter där med lite bebis som tar ens tid.

jag lurade ner sambon en sväng till julmarknaden i nybro. det slutade som ett dyrt kalas hittade skor som jag ville ha och sen åt vi spunnetsocker i regnet!!

mysigt var det i alla fall!!!

• Minname

tufsan jag h ar ett ännubättre förlag till dig. eftersom jag inte kan vara hemma utan jobbar så kan du få ta hand om och bona lite hos oss... förådet behöver städas och fönsterputs och damsugas... oh frosta av frysen hade inte varit helt galet!! ja du hos mig kan jag ge dig 1000 saker att göra!!!

• Minname

helen ja du jag har då ingen koll... det ska ju enligt krav vara rökfritt och barnvagnsfritt med!! har du några bra förslag?

• Minname

nina : nej nej nej verkligen inte... så fel det kan bli när man är stressad och förvirrad.. som sakt när magen växer krymer hjärnan det är jag hundra på. har aldrig varit så förvirrad som nu!!!

toppen kl 12 utanför indiskan!!!

oh tvn lät ju inte helt fel vilken lyx!!!!!!

• Minname

Lista FIKA:

Söndagen 5/12 kl. 12 träffas vi utanför indiskan och sen promenad ner till Cafe blå på baronen!!

Aphrodite
    Tufsan????
    Minname???
    IceLizzie
    Nina
    Andi Pandi???
    Salsan
    Helen
    Friberg
    lillefrejen

• Minname

ja vi får verkligen hoppas tufsan är på g ... vet dock att hon är hemma ikväll så inget just nu. =0) men illamåendet ligger i. det här med badbestämmande var nog toppen... hade hoppas att man fick avboka just för detta och det fick vi ehheheh

• Minname

nu ska vi se BM besök.
    jag fick beröm för att jag inte gått upp så mycket!!

Tryck: 120/70
    vikt: +11kg sammalagt
    hjärta: 146 slag / min
    SF: 36cm
    huvudet lite ruckbart

Nina ja lite skruttig hjärna kommer jag nog få med denna magen den håller sig stadigt på lvre linjen heheeh hoppas det går att rädda nått efteråt!!

Svar på tråden Kalmar-tråd