Inlägg från: Minname |Visa alla inlägg
  • Minname

Kalmar-tråd

Nina: ja jag är mycket nöjd med mina 11kg fick tom beröm av BM ju ... hon sa att det nog var många som var avundsjuka på att ha gått upp så lite. Hon beräknade att om inget ändras bör slutvikten ligga på 13kg vilket är toppen!!! det är ju inte svårt att bli av med!!
    längtar så efter vanliga kläder och att bli av med extra tyngden. Vill ha några kilo i handen istället!!! =0)

• Minname

verkar vara ett evigt problem det där med bebis i sängen eheheh undra hur en anna ska göra.. jaja spjälis står och väntar så får vi se!!!

• Minname

tufsan: ja presis... vi hade tänkt oss använda mjuliften som i stort ser ut som ert snuggelnest =0) så den kommer nog ligga i den första tiden sen vart den ska så.. ja antingen i sängen eller i spjälisen... det får tiden utvisa. smart bara att kunan spara pegnar och andvända saker man har till olika saker...

ja du ... två grymt envisa odågor som alltid ska ligga där dom inte får ju.. men det är ju tur att nån använder det hehehe... slutar väll med rena myspartyt i spjälisen sen... undra hur jag och gubben ska få plats!!

• Minname

idag är en sådan där dag då jag bara känner att fy jag vill vara hemma. känner mig lite öm i magen och så där. stora sammnadragningar och smått nervös... tänk om nått startar nu... nej nej... idag blir en dag då jag nog jobbar bort en del på jobbet.
    börjar ju bli lite nervis att jag inte ska komma hit och allt är oklart!!

två veckor kvar snart... =0) ja till jobbet slutar.

Tufsan: *ropar* tuddelu kvar hemma eller??? bara 4 dagar kvar nu!! *gulp* det innebär en mån för mig hoppsan =0)

• Minname

det känns som bebis ska sparka sig ur magen idag!! shit så mycket har den aldrig varit igång... vad händer!!??? det gör ont på lilla mamma ... nån fler som märkt att det bli aktivare i slutet? alla säger och skriver att den ska lugna ner sig då det är mindra plats... men inte denna bebisen nej då!!!

• Minname

Nina: bra att veta där lär det inte vara dax att föda på länge för idag har det varit vildare än nånsin heheheh =0)

• Minname

nina : sluta skrämma mig...
    eller nja jag har nog förmågan att göra det själv heheh rensar so bara dewn nu på jobbet...

• Minname

Då var det återligen fredag!! hur underbart är det inte =0) oh vill att dagen ska gå fort. i helgen vad ska ni hitta på tjejer...

en annan ska ta det lite lugnt städa pula med BB väskan tror jag och sen ska jag göra en gipsavjutning av lilla maggen!!

sön ja då vet vi väll alla vad vi ska göra:

Lista FIKA:

Söndagen 5/12 kl. 12 träffas vi utanför indiskan och sen promenad ner till Cafe blå på baronen!!

Aphrodite
    Tufsan????
    Minname???
    IceLizzie
    Nina
    Andi Pandi???
    Salsan
    Helen
    Friberg
    lillefrejen

• Minname

aaaahh men tufsan jag som hunnit nästan tro att nått var på g. Sluta luras!!!

• Minname

här sitter man i lugn och ro och tror sig få sin lugna helgen... men nipp ikke så nikke... fick erbjudande att upp 5.30 imorgon och in i bilen för att åka ner till tyskland över dagen... tjoo hoo sprit som jag inte får dricka ( änn i alla fall ) och godis... vem tar inte chansen!!!

Svar på tråden Kalmar-tråd