Inlägg från: tufsan |Visa alla inlägg
  • tufsan

Kalmar-tråd

Får besök av svärföräldrarna i helgen så det blir nog ingen fl-fika för min del...

• tufsan

Minnanme, vi ska väl inte bada ute!
    Retas bara...förstod att du menar att vi träffas utanför, jag kommer!

• tufsan

Håller med föregående talare, det var mycket mysigt i simhallen!
    På onsdag börjar min föräldrargrupp så jag kanske inte hinner till prick 18, men ansluter så fort jag kan!

Mysbad nybro simhall Ons 13/10 kl.18

Minname
    Tufsan

• tufsan

Fortsätter listan..

lör 30/10
    Minname
    Tufsan

Sön 31/10
    Minname
    Tufsan

• tufsan

Hej,
    Jag var också hos Bm igår och mitt "problem" är det omvända. jag har ända sedan inskrivningen legat lågt när det gäller blodtrycket men igår var rekord, 90/45. men så länge man inte börjar svimma eller känner yrsel ska det inte vara nåt dåligt och jag mår fint. Ett sätt att få upp blodtrycket är att motionera mer. Jag tycker nog att jag rör på mig ganska mycket men det är ju inte så lätt nuförtiden. Det är tur att vi har vår lilla simhallsträff!

P.s Lillfrejen, om du har tänkt köpa begagnad vagn har jag sett att det varit en grå Emmljunga duo edge -03 till salu i småannonserna (barometern) i början av veckan. Kanske är den kvar, priset var 3500kr

• tufsan

Jag hade ramlat bort så jag lägger in mig igen...

30 sep HeleneR
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75
    31 okt Andi Pandi
    6 dec Tufsan
    11 dec Knyttet
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    21 feb lillefrejen
    27 Apr Mariiee
    21 Maj Soffie

• tufsan

Grattis Salsan!

Hoppas du mår bättre Vickan och att det inte kommer vara några problem framöver.

Lillfrejen: Du kommer bara känna mer och mer, det är underbart! (nästan alltid...aj)

Kul med hemsida, jag hakar på!

Vår föräldrargrupp har inget planerat besök på förlossningen, men ci hakar på en annan grupp så vi ska dit på torsdag, det ska bli spännande!
    Annars tycker jag inte föräldrargruppen har vart någon höjdare precis...

• tufsan

Har en otroligt seg dag...Hade bestämt mig för att laga massor av mat och frysa in, men inspirationen tryter...det blir nog någon alldaglig köttfärssås. Jag längtar efter lite sol och vackra höstdagar, eller vad säger ni!

Vad fina ni var i tidningen Helen!

• tufsan

God förmiffag ni alla på tråden!

Idag ska jag på studiebesök på Förlossningen, det ska bli spännande!
    Såg Maj 77 med Ebba i Barometern idag, så fina så!

• tufsan

förmiddag, ska det vara...

Svar på tråden Kalmar-tråd