Inlägg från: Andi Pandi |Visa alla inlägg
  • Andi Pandi

Kalmar-tråd

Oj vilken aktivitet det är på denna sidan. Kul. Tyvärr är jag oxå kass på hemsidor så jag kan inte vara till mycket hjälp. Men det vore kul om någon kunde fixa.

• Andi Pandi

Grattis Salsan. Härligt att det lyckats.
    Maj77: Känner mig lugn och sansad. Mest uttråkad av att gå hemma och inte göra annat än vänta. Men den som väntar på nåt gott........! Hur känns det själv nu när du är mamma? Stor förändring eller kommer man in i rollen snabbt? Ni var så fina i tidningen!
    Oj nu börjar Babyboom på tv, måste kolla.
    Ha det.....!!

• Andi Pandi

HelenR: Jag tar gärna en fika när som helst. Har ju som sagt hela dagarna på mig.

• Andi Pandi

Måndag funkar ok för mig. Tyvärr känns det som att allt är lugnt. inga tecken på att bebben vill ut.

• Andi Pandi

Maj77: Jag har tid hos bm vid 14 på tisdag men det går ju fort. Annars kan jag hela dagen.

• Andi Pandi

Det blir bra för min del eller vad säger du Helen? Baronen kl. 11!!
    Är det någon mer som kan???

• Andi Pandi

Tack för fikat idag tjejer! Blev allt lite avis på att få ha en go bebis hos sig. Bebisarna var så fina. Får väl sätta igång å städa eller nåt så det kommer igång. Kramar på er!

• Andi Pandi

Oj! Jag var inne på webbisarna och såg att 2 par i min föräldragrupp fått barn idag med 2 timmars mellanrum. Häftigt. Blev lite nervös nu när jag tänker på att det kan bli av när som helst nu.........Mammamia.....!!!

• Andi Pandi

Hej på er! Jag hänger kanske oxå med på fika, beror lite på om det vill komma någon bebbe. För min del spelar lördag eller söndag ingen roll. Men eftersom det inte är helt säkert så skriver jag inte upp mig.

• Andi Pandi

Suck.......Nej inga känningar tyvärr. Ändå putsade jag fönster och torkade golv igår men blev bara helt slut.
    Är det någon som vågar bestämma tid, plats och dag för fikat?????

Svar på tråden Kalmar-tråd