Kalmar-tråd
Glöm inte!!!!! Ser ut som Lördag blir en bra dag.
FIKADAGS:
Lördag 9/10 12:00
Aphrodite
Minname
lillefrejen
Vickan (om jag mår bra)
Söndag 10/10 12:00
Aphrodite
lillefrejen
Glöm inte!!!!! Ser ut som Lördag blir en bra dag.
FIKADAGS:
Aphrodite
Minname
lillefrejen
Vickan (om jag mår bra)
Söndag 10/10 12:00
Aphrodite
lillefrejen
HOHO: FIKADAGS:
Aphrodite
Minname
lillefrejen
Vickan (om jag mår bra)
(Nina)
Inte fler som vill fika? Jag ska gå på stan så för mig går det bra när som helst.
Kul med fler nya här, välkomna
Åhh vad många vi börjar bli-kul
Uppdaterar listan och slänger med fikalistan oxå så ni inte glömmer
FIKADAGS:
Aphrodite
Minname
lillefrejen
Vickan (om jag mår bra)
(Nina)
Augusti 2004
31 Achanta: Joakim 52 cm 3990 gram
September 2004
30 HelenR: Anton 52cm 3485 gram
30 Maj77: Flicka 52 cm 3770 gram
Oktober 2004
25 Nina75
31 Andi Pandi
November 2004
22 Ubj
December 2004
6 tuffsan
11 Knyttet
18 bebben04
Januari 2005
6 Minname med en Hedwig/Nehmo
19 Aphrodite
24 Vickan
Februari 2005
4 Sparven
11 Lyckligast i världen
21 lillefrejen
24 Eddies Med tvillingar
26 annikandy
Mars 2005
27 Mariiee
April 2005
19 Busbubblan
Maj 2005
21 Soffie
Totalt: 19 st
Kommer kommer
10 passar mig bra.
Hej!
Tack för i lördags. Det var jättetrevligt. Man skulle kunna sitta hela dagen-lätt. Tänk vad goa bakelser och kakor man hade fått i sig då
Avvaktar inför nästa fika men tror och hoppas att jag kan. Jag älskar att fika och det är ju jättetrevligt med er. Och kanske få se Ebba och Anton oxå. Då kommer man nog att längta ännu mer till januari
Var på Ullared igår och det var väldigt lyckat. Hittade en hel del till mig, sambon och bebisen. Vi var jättenöjda med dagen. men oj vad trött man blev. Fascinerande att maj77 orkade
Lillefrejen:
Skötbord hade de inte. Men jag köpte madrass, täcke, kudde, lakan, spjälskydd till sängen samt våtservetter, amningskupor (!!! kan nog behövas kanske...), nappar, flaskor, haklapp, kläder (startkit och åkpåse).
Hmmm det var nog vad som fanns i barnväg (vad jag såg i myllret )
Ska till IKEA snart och inhandla skötbord m.m.
Pengarna rullar......ujuj.....tänk vad grejer en sådan liten varelse behöver
Väntar med spänning på andi pandi och nina och håller utkik i tidningen efter Helen och maj77
Fick du bannor från sambon lillefrejen
Jag är jättenöjd över mina (fast jag har svårt att förlika mig med att ha byxorna ända upp under brösten...)
Hittade även en tröja och en kofta på Ullared, så nu tror jag att jag klarar mig.
Ni ska försöka hitta en barnvagn begagnad? Hade de inte kvar förra årets modeller?
Det vore ju kanon Nina, är du duktig på sådant?
Grattis Salsan
Skojsigt att ha dig tillbaka igen.
Åhhh vart skulle jag meddela info Nina?
Jätteroligt Lillefrejen. Visst är det fantastiskt hur fascinerande en mage kan vara
Hej!
Oj vad ni skriver.
Har varit hemma idag. Har dragits med förkylning i en vecka nu och haft jättemycket på jobbet så idag kände jag att jag måste krya på mig och bli bättre. Så hemma har jag varit och det var kanonskönt. Känner mig redan piggare.
Vad skojsigt med alla bilder i tidningen, nya här på sidan och snart fika. Hoppas verkligen jag kan då. Det är så roligt.
Lillefrejen- jag gläds verkligen med dig och rörelserna. Jag själv kände pyrets fot i helgen. Så underbart när man börjar känna vad som är vad på bebben.
Kramisar på er