Kalmar-tråd
4,30 var det nog.. men men sover gör man ju ändå inte nu om nätterna så va tusan!!
4,30 var det nog.. men men sover gör man ju ändå inte nu om nätterna så va tusan!!
obs!! trots detta kommer jag nog ändå till fikan... är ju hemma på sön!!
Lista FIKA:
Söndagen 5/12 kl. 12 träffas vi utanför indiskan och sen promenad ner till Cafe blå på baronen!!
Aphrodite
Tufsan????
Minname???
IceLizzie
Nina
Andi Pandi???
Salsan
Helen
Friberg
lillefrejen
elle200sx
ja då ingen fara på taket.. minna ska bara köpa choklad och parfym för alla pegnarna.. till gubben stora sorg.. han som trodde han fick tömma kontot och köpa whiskey för pengarna!!!
Tufsan : hopppas du är hemma på sön så du kan fika. Ring om du ska för dp kan jag ta dig i bilen på väg in.. inte ska du köra heller... =0)
Aphrodite : ja då här ska det tas lugnt och vara försiktig... fördelen att vara gravid i 36:e veckan och ut och resa ... hhahaha man behöver inte göra nått!!! jo skratta och se vacker ut. men det ska jag klara av!
Tufsan: vi avlöser en i natten.... känner mig tokigt barnslig har sovit jätte illa och hade ingen babnan och mjölk... har nog lite resfeber hahahah
hahah nu är vi hemma utan godis men som tur var fick gubbarna lite sprit.. annars hade det nog varit KRIS... heheh bilen dog i hörby och gubbarna fick nosen under huven. Ett nytt batteri och 700kr mindre på fickna for vi i ilfart vidare. slutade med att vi missade båten med 1 min heheh så vi tog en shoppingtur i malmö istället!!!
gubbarna lugna sig när det fixades lite öl och varsin flaska whiskey till dem!!!
en galen utflykt men jag lovar har itne skrattat så mycekt på länge.... nu ska jag krypa ner och se om den öldrukna gubben överlevde resan!!!
kontentan av det hela så vad gör man om man inte har nått planerat en lör jo åker till malmö över dagen... och handlar 3 ljusstakar!!!
Lägge in fika gruppen idag... tog bort div. ??? heheh för det verkar som Tusfan kommer om inget hänt nyss och minname ja jag kommer... överlevde ju galenskaperna igår!
Söndagen 5/12 kl. 12 träffas vi utanför indiskan och sen promenad ner till Cafe blå på baronen!!
Aphrodite
Tufsan
Minname
IceLizzie
Nina
Salsan
Helen
Friberg
lillefrejen
elle200sx
bugar och bockar och tackar för en mycket trevlig fika!! Kul att se växande bebisar & magar. Även kul för er som kämpar att ni kom... =0) måtte ni sitta där och pusta och frusta snart!!!
Carolin hahaha då får magen växa bra fort =0) eller vad säger ni tjejer för så långt kommer vi inte ha mellan gångerna så att hon har mage som vi andra hade... där emot en lite kula går lika bra som en stor vattenmelon!!
Aphrodite: får verkligen hoppas det hinner bli en nästa gång nu med allt julstök... annars får man ju klä bebis kanseke och komma ... inte helt fel heller!!
HelenR: ja vi avlöser verkligen av varandra!! Ut med gamla magar och in med nya tycker jag är bra!!
Tufsan: då var det BF dag idag... ska vi se du som skulle ha ett par veckor innan... Enligt BM skulle den komma i tid.. ska bli kul och se.
Tufsan : bra då kan vi lulla runt som ankor tillsammans!!!
en annan ska till BM på mån på lucia =0) trevligt som den. ska få min tens apparat då.. det är ju verkligen tecken på att det närmar sig!