Inlägg från: Minname |Visa alla inlägg
  • Minname

Kalmar-tråd

jag kan tänka mig att fika på sön när min bror och hans flickvän stuckit jag vet dock inte när. men men men då får nog tusan bli glad igen hahaha annars vågar jag inte!! =0)

• Minname

heheh ja om du är snäll får du!!

nu har jag blivit duktig på riktigt har kokat nappar och börjat min packning av BB-väskan!! se det går att skrämma upp tanten att lära sig!!

• Minname

packar för fullt här men kom på en dum sak.. behöver man ha egen handduk med sig till förlossnigne eller får man låna av dem?

• Minname

tack tack då ska jag inte packa det heheh... man är ju lite knasig och tar för givet att man måste ha allt heheheh

• Minname

Tufsan!! jag kan förstå hur det känns inte kul att ha väntat i 9 mån och sen gå dag ut och dag in och vänta mer hela tiden. vet ju hur det känns själv så här i sluttampen. jag är överlycklig att jag har saker att göra!!!

Nina: hu det låter inte alls roligt med mjöklkstockningen. Hoppas du blir bättre snart!! och att du kan få det att fungera!!

Andi Pandi: hoppas allt går bra med Neo och att det inte är för stort och kompliserat!

hu en vecka kvar på jobbet sen är det vänta dax gör denna tösen med. tur man har ett hem som är i kaos tillstånd så man kan roa sig om dagarna med att ta hand om det. plus att man skutit fram saker att göra tills man är ledig!!

• Minname

Oj oj oj säger jag bara!!!
    Spännande.. kan itne fatta att det blidde en liten lucia bebis i alla fall... =0)
    kan inte sova coh har inte sovit sen jag fick mess av Tufsan att hon var på g. Tala om att man blir sugen själv. Vill me ligga och ha ont och föda barn. är trött på mega magen och hanslbränna svullna leder och allt men men jag har en vecka kvar sen då kan den komma och jag lovar jag ska göra allt i min makt för att få ut den.

• Minname

ja verkligen!! Nina du kan det där!!
    Vilken dag tycker du jag ska föda ... heheh

• Minname

kan meddela att man sitter som på spänn... heheh hoppar till och kastar sig på mobilen hela tiden om det skulle vara tufsan som messar!!!

• Minname

heheh du är inte ensam Nina här har du en till. gubben messade mig innan och jag tänmligen kastade mig på telefon!! tala om tokig!!
    såg i alla fall att dom börjat rulla ut luciabebisarna nu!!!

• Minname

Friberg: dax och kasta sig över gubben idag!! han får ta en paus i tenta pluggandet det är ett som är säkert!! det här är viktigare!!!!

Svar på tråden Kalmar-tråd