Inlägg från: Aphrodite |Visa alla inlägg
  • Aphrodite

Kalmar-tråd

Hej på er!

Synd att man jobbar, hade varit trevligt med fika. Men men...
    Sitter just nu i Sthlm och väntar på att få åka hem. Är så trött. Alla dessa resor tar kål på mig. Har tre turer till inbokade till Sthlm sedna får det vara nog. Även om pyret blivit van att flyga så tar det för mycke tpå mina krafter. Är helt slut om dagarna. Tur att sambon sköter markservicen hemma annars hade det nog sett ut som ett bombnedslag hemma.

Ha en bra helg tjejer. Kram

• Aphrodite

Hej på er!

Jag kommer nog att kunna fika till helgen. Vi var i Kalmar igår och köpte vinterdäck, men tyvärr så passade de inte på bilen. Väldigt irriterande, så nu måste vi tillbaka med dem så att vi inte förlorar pengarna. Hoppas att det går bra men säljaren verkade schysst så... och då passar det ju bra med en fika med er tjejer
    Vi får väl se vilken dag det blir. mig spelar det nog inte någon roll.

Hoppas ni haft en bra helg. Spännande att höra hur det går för Nina och andi pandi....

• Aphrodite

Åhhh, ha det så trevligt på fikat.
    Lugnt ännu alltså Nina?

• Aphrodite

Var du på fikat minname? Var de söta de små liven? Hur reagerade din kropp? (sägs ju att man reagerar på nyfödda...)

• Aphrodite

Morgon!

Någon som vet när vi ska fika (lör eller sön) och blir vi fler? Jag tror jag kan båda dagarna men främst söndag...

lör 30/10
    Minname
    Tufsan
    lillefrejen
    aphrodite

Sön 31/10
    Minname
    Tufsan
    lillefrejen
    Nina???
    Bebben04
    aphrodite

• Aphrodite

Hade varit skojsigt om bebben04 kan vara med, då vi inte har träffats ännu. Men vet inte, hon verkar inte kunna på lördag???

• Aphrodite

hmmmm...lugnt här....undras om det är på G för nina, hon har ju annars varit aktiv......ska kika på webbisar ifall att....

FIKA? Var är ni? Inga bebisar med?

lör 30/10
    Minname
    Tufsan
    lillefrejen
    aphrodite

Sön 31/10
    Minname
    lillefrejen
    Bebben04
    aphrodite

• Aphrodite

Ser ut som jag inte kan komma på fika, men jag kollar in senare och ser om och när det blir. Så jag kanske kan dyka upp, men räkna inte med det.

• Aphrodite

Åhhh vad roligt med nya och att vi börjar bli så många.
    Nu ska det väl kunna bli en riktig "brakfika"
    Jag är jättesugen nu då jag har haft återbud senaste tiden. Det är så roligt att träffa alla och prata bebis och lära känna nytt folk.

Lycka till Andi pandi och nina

Svar på tråden Kalmar-tråd