Inlägg från: lillefrejen |Visa alla inlägg
  • lillefrejen

Kalmar-tråd

Kanske ska vara ledig på måndag men isåfall hör jag av mig. Känner att jag behöver lite time off från jobbet.

• lillefrejen

Nina75, bor du också på Bremerlyckan? Det var någon som hade grävt av våran kabel också. Vet inte vad de styr med.

• lillefrejen

Jag vet ju Nina att du bór i Nybro. Om jag hade tänkt till lite igår så hade jag inte behövt fråga. Man får skylla på att man blir glömst av graviditeten.

Välkomna nykomlingar

• lillefrejen

Måste berätta - jag har gjort världen kap i helgen (hoppas jag iallafall).

En tjej svarade på min annons om barnvagn så nu har jag köpt en Inglesina sittvagn, bärsele, babygunga, badbalja och babysitter - allt för 1500 kr! Tyckte det var ett klipp. Vagnen var sen -02 men mycket fräsch.
    Det jag måste köpa till är en mjuklift.

Är det nån av er som har nån erfarenhet av Inglesina-vagnar? Jag hade aldrig hört talas om det märket innan men det verkar ganska stort ändå.

• lillefrejen

Nä, inte mer än det vi lärt känna varandra på träffarna.

• lillefrejen

Du kan få retuschera bort mitt krusiga hår om du vill =)
    (Ser ut som jag gjort mig "extrafin" på träffen.

• lillefrejen

Förstår att du blir nervös nu Andi pandi. Nina också förmodligen. Jag själv längtar som en tok - 4 månader kvar!!! Hur ska man stå ut?

• lillefrejen

Jag fikar helst söndagen.
    Har vi sagt nån tid?
    Jag kan närsom på söndagen och efter 13.00 på lördagen ungefär.

• lillefrejen

Nina, hade ju varit synd om pappa missar bebbens ankomst.
    Verkar vara en envis liten rackare. ´

Jag hakar på dig Mimmame och spökar lite utanför Ninas i helgen =)

• lillefrejen

Hej!
    Var ni och fikade idag? Jag hann inte kolla datorn igår. Hade blivit mycket stressigt för mig i vilket fall. Nån som hänger på i morgon (söndag) kl 13 annars?

Svar på tråden Kalmar-tråd