Kalmar-tråd
Kanske ska vara ledig på måndag men isåfall hör jag av mig. Känner att jag behöver lite time off från jobbet.
Kanske ska vara ledig på måndag men isåfall hör jag av mig. Känner att jag behöver lite time off från jobbet.
Nina75, bor du också på Bremerlyckan? Det var någon som hade grävt av våran kabel också. Vet inte vad de styr med.
Jag vet ju Nina att du bór i Nybro. Om jag hade tänkt till lite igår så hade jag inte behövt fråga. Man får skylla på att man blir glömst av graviditeten.
Välkomna nykomlingar
Måste berätta - jag har gjort världen kap i helgen (hoppas jag iallafall).
En tjej svarade på min annons om barnvagn så nu har jag köpt en Inglesina sittvagn, bärsele, babygunga, badbalja och babysitter - allt för 1500 kr! Tyckte det var ett klipp. Vagnen var sen -02 men mycket fräsch.
Det jag måste köpa till är en mjuklift.
Är det nån av er som har nån erfarenhet av Inglesina-vagnar? Jag hade aldrig hört talas om det märket innan men det verkar ganska stort ändå.
Nä, inte mer än det vi lärt känna varandra på träffarna.
Du kan få retuschera bort mitt krusiga hår om du vill =)
(Ser ut som jag gjort mig "extrafin" på träffen.
Förstår att du blir nervös nu Andi pandi. Nina också förmodligen. Jag själv längtar som en tok - 4 månader kvar!!! Hur ska man stå ut?
Jag fikar helst söndagen.
Har vi sagt nån tid?
Jag kan närsom på söndagen och efter 13.00 på lördagen ungefär.
Nina, hade ju varit synd om pappa missar bebbens ankomst.
Verkar vara en envis liten rackare. ´
Jag hakar på dig Mimmame och spökar lite utanför Ninas i helgen =)
Hej!
Var ni och fikade idag? Jag hann inte kolla datorn igår. Hade blivit mycket stressigt för mig i vilket fall. Nån som hänger på i morgon (söndag) kl 13 annars?