Kalmar-tråd
I lördags va vi med i Östran och Ölandsbladet. ska väl komma i barran nu i veckan eller till helgen...
I lördags va vi med i Östran och Ölandsbladet. ska väl komma i barran nu i veckan eller till helgen...
Okey,men de e bara till och kika i barran i veckan och se om du hittar oss=) De e ju tur att folket inte ska kolla på mig utan på Anton=) hihihii
Måste ju snart visa upp lillkillen.. Men såg att ni skrivit upp fikalista till nästa helg...Får se om man kan då....
Andi Pandi. Visst e de tråkigt och gå hemma,de finns liksom inte så mycke och göra.. Dom sista veckorna e riktigt långsamma....
Ingen som e sugen på någon fika i veckan... Jag har inte så mycke och göra om dagarna mer än och ta hand om lilla Anton....
Tänkte dom som inte hade något och göra om dagarna...Men helgerna kanske e bäst??
Jag ser ju hemsk ut på kortet hihih=) De e bara säga till dom som vill fika.... Nina du ska ju snart ha så jag kan förstå att du har mycke och göra innan dess...Om de nu e så att du har mycke och göra innan lill*n kommer??
Maj77: Kan förstå att du vill ha lite rutin på livet,men vi kan ju höras nästa vecka och se om de finns några som hänger på....Hoppas att de e bra med er annars?? Anton har mycke magknip,man får verkligen tänka på vad man äter,lite jobbigt ibland.... men vad gör man inte för lillkillen....
Hoppas att du hittar något och laga,jag vet precis hur de e,tycker man äter samma mat jämnt,men jag ska kolla på Arla och se om de finns något mummigt=)
Nina75:Man kan ju hoppas att värkarna sätter igång när man badar bubbelpool,håller tummarna för dig=) om du nu ska åka till simhallen....
Andi Pandi: De låter himla bra... Du börjar inte känna av någonting än??
Aphrodite: De e skönt att du känner dig piggare.
De e himla kul att vi e så aktiva på denna sida.....verkligen.......
E de någon mer som har tråkigt hemma och vill fika i veckan så är de bara höra av er...
Jag fikar gärna på måndag...
Ju fler desto roligare...Har varit på BVC idag och nu väger lillkillen 4265 och e 55.5 cm lång.. Skönt att maten funkar=)
Men kan du inte ta med henne??Jaså vad vägde hon då??