Inlägg från: tufsan |Visa alla inlägg
  • tufsan

Kalmar-tråd

Hallå på tråden!

Varit hos bm idag och hon kommenterade så här:

-Oj det huvudet låg långt ner, har du ont?
    Varav sambon ivrigt frågade: Betyder det att lillen vill titta ut tidigare än beräknat?
    Den luttrade barnmorskan gav såklart ett helt neutralt besked:
    -Det vet man ju aldrig, det kan lika gärna bli senare.
    Men tillade sedan lite tyst...
    - Jag tror nog dock du blir rätt punktlig...

Så jag hoppas hon har rätt och man slipper gå över tiden. Någon buffar i alla fall mycket neråt och klämmer alla nerver som går verkar det som...och förvärkar har jag haft länge nu, så vem vet?

• tufsan

Nina: Stackare!!! Hoppas du blir bättre snart!

Välkomna alla nya på tråden!
    Jag ska in till Kalmar i vecka och shoppa lite julklappar! Jag kommer liksom inte vilja ut i julstressen i år... Har väl aldrig varit ute i så här god tid innan! Jag tänkte vi FL-klickor kanske kunde ta en lunchfika på Baronen.

Vad sägs om FIKA tisdag 16/11 kl 12:00?

• tufsan

Klart att vi är fler som ska fika eller....skriv upp er nu!

• tufsan

Hej alla!

Krya på dig Helen!

Det verkar som det bara blir vi två då Minname, vi får fika istället för att simma denna veckan, för att jag har ingen bil i morgon och mannen har kvartsamtal hela kvällen...

Alla nya var är ni nu när det är lite fika på G? Det vore roligt att träffa er!

• tufsan

Hej hej,
    En helt hysterisk dag denna dag...

Jag har haft studie besök i verkstan och sen har det bara gått i ett, har inte hunnit med något som jag planerat. Ruggigt väder är det ju dessutom.

Om det inte blir superhalt, så kommer jag på söndag!

• tufsan

Julmarknad är ju alltid mysigt, om än trångt...

• tufsan

Nina: Krya på dig!

Minname: Vi har ju vanan inne att ha fikaträffar på tu man hand...Jag ska kolla med mannen om han vill med. Det beror lite på hur mycket tid vi får över på lördagen. Vi har kompisar från Stlm som kommer hit och ett fördelsedagskalas att gå på. men vinterdäcken ska ju på mm, så vi får se hur det blir. Jag tar mig nog en sväng inom Nybban i vilket fall!

• tufsan

Försöker få dagarna att gå... idag har jag bakat lussekatter! Gott men nu måste jag städa köket igen, det är det tråkiga med att baka, all disk...

• tufsan

Hej på er all på tråden,
    Nu går man här och väntar och väntar... julklapparna är köpta, huset städat, frysen full med mat. Jag har nog aldrig varit ute i så god tid förut.

Om jag inte föder barn just då kommer jag gärna på fika, tidsfördriv behövs! :

Lista FIKA:

Söndagen 5/12
    Aphrodite
    Tufsan

• tufsan

Jag får väl i rimlighetens namn sätta några frågetecken kring mig också med tanke på att fikat är dagen före beräknad förlossning...

Lista FIKA:

Söndagen 5/12

Aphrodite
    Tufsan????
    Minname???
    IceLizzie
    Nina
    Andi Pandi???
    Salsan
    Helen
    Friberg

Svar på tråden Kalmar-tråd