Kalmar-tråd
Godmorgon!
Lägger in fikalistan så den inte försvinner bland era trevliga samtal här på tråden
Lista FIKA:
Söndagen 5/12
Aphrodite
Tufsan????
Minname???
IceLizzie
Nina
Andi Pandi???
Salsan
Helen
Friberg
Godmorgon!
Lägger in fikalistan så den inte försvinner bland era trevliga samtal här på tråden
Lista FIKA:
Söndagen 5/12
Aphrodite
Tufsan????
Minname???
IceLizzie
Nina
Andi Pandi???
Salsan
Helen
Friberg
Ta det nu lugnt i Tyskland minname
Godis är ju sååå gott så mys ordentligt.
Syns!
Tack för fikat. Synd att jag fick gå lite tidigare men det var roligt att träffa er alla. Nästa gång blir kanske lite längre stund. (Iallafall om jag kommer utan gubben )
Minname: Ja det är klart, julen hägrar med allt stök. Tänkte inte på det, sedan har vi ju inte långt kvar... oj, tänk om det blir fika med ett litet pyre då..coh vi kämpar på med jobbandet
Var hos bm idag och det var lika roligt som vanligt. Bebben bråkade med bm när hon skulle ta sf-mått samt när vi lyssnade på hjärtljuden så gjorde den en liten krumelur...
Härligt! Det lilla livet är fortfarande vaken och pigg
lillefrejen: Vilket sammanträffande
Lika härligt att höra hjärtljuden varje gång
Minname: så du skaffar en TENS-apparat. JAg fick erbjudande från min bm idag om jag ville ha det. Ville kolla upp det och meddela vid mitt nästa besök 20/12. Meddela gräna vad du tycker om det. Har svårt att bilda mig en uppfattning.
Åhhhh håller tummarna stenhårt för dig längta. tummis, tummis, tummis
Tack tjejer för era inlägg om TENS. Utifrån det har jag nog bestämt mig för att skaffa en. Jag är ju emot de flesta alternativ som finns för smärtlindring så det kan ju vara ett bra alternativ.
Dags att strax gå att knyta sig så man orkar med arbetsdag imorgon.
ÅHH STORT GRATTIS längta!
Vad glad jag blir.
Lycka till tufsan, vi får se hur länge det blir för dig. Håller utkik på webbisarna
lillefrejen: jag har inte gjort mycket andningsträning utan det blir lite hemma till mina avslappningsband och när jag kör pilates. Tror det ska räcka.
Gulp...ska man göra massa förberedelser...när börjar man med det???
Jag har ju så långt kvar eller....
Åhhh häftigt tufsan. Du verkar ju ta det med ro
Tänk att Nina kunde ha så rätt
Grattis tufsan!
Så Nina våran nya spåtant När tror du det blir för mig
Hej!
Oj vad flitiga ni är på att skriva
Välkommen hem tufsan. Blir lite avis att du har en bebis att "snosa" på Men nu är det inte långt kvar. Men en 05á ska jag ha så lite till väntar jag gärna.
Nina och alla andra. En tråd är öppen i tre månader sedan stängs den ner. Så det är nog tips att vi gör ett nytt inlägg och sätter länken till den i ett inlägg på den här tråden (den finns kvar men kan inte svaras på, men med en länk så hittar alla vart vi har tagit vägen )
Fixar du ett nytt inlägg NIna eller?