Inlägg från: Minname |Visa alla inlägg
  • Minname

Kalmar-tråd

Mysbad nybro simhall Ons 13/10 kl.18

Minname
    Tufsan

• Minname

nej nej ni har inte ramlat bort ni fanns ju med på den akuellaste listan!!! man får bara leta lite bak i listan!!

Augusti 2004
    31 Achanta: Joakim 52 cm 3990 gram

September 2004
    30 HelenR: Anton 52cm 3485 gram
    30 Maj77: Ebba 52 cm 3770 gram

Oktober 2004
    25 Nina75
    31 Andi Pandi

November 2004
    22 Ubj

December 2004
    6 tuffsan
    11 Knyttet
    18 bebben04

Januari 2005
    6 Minname med en Hedwig/Nehmo
    19 Aphrodite
    24 Vickan

Februari 2005
    4 Sparven
    11 Lyckligast i världen
    21 lillefrejen
    24 Eddies Med tvillingar
    26 annikandy

Mars 2005
    27 Mariiee

April 2005
    19 Busbubblan

Maj 2005
    21 Soffie

Totalt: 20 st

• Minname

Själv är jag usel på hemsidor ... isssh inte bra.´.. men jag skulle vilja lära mig men vem har tid med det!!
    Jo nytt bad planerades lite löst igår men jag lägger ut så kan vi se hur många som vill...

Mysbad nybro simhall:
    Tis den 19/10 17-19

Minname

• Minname

ja vist ja det är just därför ons är inställd dom ska ha disko där.. =0) vi simmar i motionsdelen och där är inga ungar i och leker och jag hoppas att dom sitter vid middagsbordet vid den tiden *flina*

• Minname

någon som vet ett bra ställe man kan kan få en gratis lätt och bra hemsida!??

• Minname

ja helgen har varit bra jag har stoooooor städat och möblerat om lite. Har satt lillens säng på plats vilket har inneburti att jag måste byta sida av sängen hu inte lätt är van att sova på en sida ju... jaja man vänjer sig!! variation förnöjjer!

• Minname

Oh måste berätta att idag ska vi gå på besök på förlossningen!!! jag hoppas verkligen inte man är rädd efter detta. Man är onekligen lite nervös kan jag meddela!!

• Minname

Oh måste berätta att idag ska vi gå på besök på förlossningen!!! jag hoppas verkligen inte man är rädd efter detta. Man är onekligen lite nervös kan jag meddela!!

Svar på tråden Kalmar-tråd