Inlägg från: Minname |Visa alla inlägg
  • Minname

Kalmar-tråd

lillefrejjen... kul kul underbar känsla!!! vänta bara det blir värre och värre.. har en lilvlig sak i magen som gillar revben just nu!!!

• Minname

Nina75 : tyvärr kommer jag inte gå med föräldragruppen för hon gör inte den utan det är upp till var och en att gå!! där av valde vi nu för sen går föräldragruppen igång och håller på varje mån nu fram till 29/nov typ nästan!!! så jag tog att gå nu lite tidigare kanske än jag tänk men men vill ju dit och se så man inte missar det!!

• Minname

Augusti 2004
    31 Achanta: Joakim 52 cm 3990 gram

September 2004
    30 HelenR: Anton 52cm 3485 gram
    30 Maj77: Ebba 52 cm 3770 gram

Oktober 2004
    25 Nina75
    31 Andi Pandi

November 2004
    22 Ubj

December 2004
    6 tuffsan
    11 Knyttet
    18 bebben04

Januari 2005
    6 Minname med en Hedwig/Nehmo
    19 Aphrodite
    24 Vickan

Februari 2005
    4 Sparven
    11 Lyckligast i världen
    21 lillefrejen
    24 Eddies Med tvillingar
    26 annikandy

Mars 2005
    27 Mariiee

April 2005
    19 Busbubblan

Maj 2005
    21 Soffie

? 2005
    ? Salsan

Totalt: 21 st

• Minname

hemma från förlossningen nu oj oj oj det börjar kännas lite verkligt och skrämmande... allt på samma gång!! kan itne fatta att jag är på g men allt det där och det som hör till. Konstigt att man kan ha sån oro över ett par dagar av ens liv. hehehe jaja det är snabbt över ju!!

• Minname

helene- om 10 veckor är jag med förhoppningsvis på g att vara hemma mycket!!! =0)

• Minname

föresten ville bara berätta att du är med i barran idag helen fina ni är alla tre!!!

• Minname

sparven : vi simmar i Nybro men det är bara att haka på. 23kr utan skåp kostar det per gång!!!
    Nina vi valde att avblåsa det hela .. hände massa hela veckan och trötta var vi ... sen var det ju som du sa lov och massa folk antagligen ju.
    Nya tag på ons men du kanske har annat för dig som att föda barn eller nått *ler*

• Minname

ja såg med att Maj77 var med ni var jätte fina!!!

tufsan sug in allt du kan och hoppas du inte får panikrysningar som jag fick hehehe

• Minname

Hur länge stannar ni på tis. Jag har lunch vid 12 tiden och kan ju komma ner en stund!!! =0)

Svar på tråden Kalmar-tråd