Kalmar-tråd
lillefrejjen... kul kul underbar känsla!!! vänta bara det blir värre och värre.. har en lilvlig sak i magen som gillar revben just nu!!!
lillefrejjen... kul kul underbar känsla!!! vänta bara det blir värre och värre.. har en lilvlig sak i magen som gillar revben just nu!!!
Nina75 : tyvärr kommer jag inte gå med föräldragruppen för hon gör inte den utan det är upp till var och en att gå!! där av valde vi nu för sen går föräldragruppen igång och håller på varje mån nu fram till 29/nov typ nästan!!! så jag tog att gå nu lite tidigare kanske än jag tänk men men vill ju dit och se så man inte missar det!!
Augusti 2004
31 Achanta: Joakim 52 cm 3990 gram
September 2004
30 HelenR: Anton 52cm 3485 gram
30 Maj77: Ebba 52 cm 3770 gram
Oktober 2004
25 Nina75
31 Andi Pandi
November 2004
22 Ubj
December 2004
6 tuffsan
11 Knyttet
18 bebben04
Januari 2005
6 Minname med en Hedwig/Nehmo
19 Aphrodite
24 Vickan
Februari 2005
4 Sparven
11 Lyckligast i världen
21 lillefrejen
24 Eddies Med tvillingar
26 annikandy
Mars 2005
27 Mariiee
April 2005
19 Busbubblan
Maj 2005
21 Soffie
? 2005
? Salsan
Totalt: 21 st
oj jag har missat vilka dagar fanns ni i tidningen???
hemma från förlossningen nu oj oj oj det börjar kännas lite verkligt och skrämmande... allt på samma gång!! kan itne fatta att jag är på g men allt det där och det som hör till. Konstigt att man kan ha sån oro över ett par dagar av ens liv. hehehe jaja det är snabbt över ju!!
helene- om 10 veckor är jag med förhoppningsvis på g att vara hemma mycket!!! =0)
föresten ville bara berätta att du är med i barran idag helen fina ni är alla tre!!!
sparven : vi simmar i Nybro men det är bara att haka på. 23kr utan skåp kostar det per gång!!!
Nina vi valde att avblåsa det hela .. hände massa hela veckan och trötta var vi ... sen var det ju som du sa lov och massa folk antagligen ju.
Nya tag på ons men du kanske har annat för dig som att föda barn eller nått *ler*
ja såg med att Maj77 var med ni var jätte fina!!!
tufsan sug in allt du kan och hoppas du inte får panikrysningar som jag fick hehehe
Hur länge stannar ni på tis. Jag har lunch vid 12 tiden och kan ju komma ner en stund!!! =0)