Bitter, uppgiven, ledsen FY!
educated ninja skrev 2006-06-26 10:15:04 följande:
ett plus är att du inte behöver gå upp mitt i natten för att försöka få ett barn att sova som är vaken utan rimlig anledning.du kan styra ditt liv utan att tänka på konsekvenserna utom din partnerdu behöver inte ta dig igenom utbrott i Ica för att ett barn VILL HA GODISdu behöver inte komma in i ett rum och upptäcka att det är fullt med bajs på väggarnadu behöver inte torka upp kräks från kuddarosv osv osvmassa kramar från migTS - Jag tror man kommer till en dag och en punkt i sin sorg då den måste få ta plats för vad den är och faktiskt andas egoism. Jag tror inte livet blir skadat på sikt bara för att man avskyr en liten stund. Jag mådde så mycket bättre den dagen jag helt valde bort barn. Såg knappt åt dem då de var i min närhet - de var ointressanta. Och först då kunde jag gå vidare och älska dem för de personer de är istället för de barn jag saknar. Idag finns det barn i min närhet som betyder mycket för mig men jag är inte längre den som slänger mig runt barnen. Jag är idag en kvinna fylld med så mycket mer än barnlängtan. Jag önskar du en dag kommer dit igen.