• Lilla jag80

Babymodell för Ellos!

Jag har fått bekräftat av ALLA, nu menar ja ALLA ja träffat o känner att de tycker att lillan är bedårande söt, de tycker ja med, men i o för sig, vet tycker inte de om sina barn???

Både ja o min sambo har funderat på att ansöka om att hon ska få bli babymodell för t ex Ellos eller Polar´n & Pyret eller nått!!

Har nån annan gjort detta o hur ska ja gå till väga??

• Svar på tråden Babymodell för Ellos!
  • mia79

sök efter agenturer på eniro så hittar du nog nån.

• Lilla jag80

Ok, ja söker men hittar inget

• Clavi

Varför känns det viktigt att exploatera din dotter i såna sammanhang?

• Adelisa

mikas

stockholmsgruppen

sweden models

är de tre största agenturerna i Sverige...

• Tintomara

Varför måste föräldrar som vill låta sina barn modella alltid ifrågasättas här?

• Clavi

Om man skriver på ett debattforum så kommer man att ifrågasättas.

• Tintomara

Clavi: Helt OT, men TS ber inte om någons åsikter vad gäller om hon ska eller inte ska "exploatera" sitt barn. Hon frågar hur man går tillväga. Det är så otroligt tröttsamt att alla negativa kommentarer alltid rättfärdigas med att om man skriver på ett forum måste man räkna med att ifrågasättas. Varför ska man tycka att det är helt ok att någon bara säger "du exploaterar ditt barn"? Starta en ny tråd då om det, för så är det väl också på ett forum - man ska hålla sig till ämnet - eller?

• Clavi

Jag tycker inte att det är OT! '
    Hon ställer tex frågan om inte alla tycker deras barn är söta. Jag ifrågasätter poängen med att sätta sitt barn på bilder för allmänheten.

• C1mum

Ellos m fl brukar annonsera efter barnmodeller när de behöver dem. Då får man gå på casting hos deras fotograf.
    Bered dig på flera timmars jobbig väntan i trånga lokaler med massor av förhoppningsfulla föräldrar.
    Konkurrensen är ganska hård och jobben brukar ändå alltid i slutändan gå till de som har kontakter in på företaget eller hos fotografen.

Men vill du verkligen låta barnet modella så ring till en seriös agentur och fråga hur man ska gå tillväga. Exempel på agenturer finns i ett tidigare inlägg här ovan.

Svar på tråden Babymodell för Ellos!