HJÄLP!! det blöder ur urinröret!!!!
Har följt med spänning denna tråd, men kan inte låta bli att undra hur 17 tänkte personalen när hon fick ta prov på sig själv..Är det brukligt att man gör det?
Har följt med spänning denna tråd, men kan inte låta bli att undra hur 17 tänkte personalen när hon fick ta prov på sig själv..Är det brukligt att man gör det?
Googlade lite medans vi väntar, men jag hittade inget speciellt, mitt internet är seegt också!! Hittade i alla fall något om att när de röntkar med kontrastvätska i urinröret, kan det blöda efteråt och vara ömt men inget farligt...Fast här har det ju varit andra grejer i röret.
Jag har haft njursten som de fick smälla och då förde de upp en kateter i urinröret och den råkade fastna, så de fick söva mig och gå in med ett instrument och tra ut den...Det gjorde ont som f*n när jag vaknade men gick över sedan, jag blödde också en hel del. Hoppas det går bra TS! Det är nog ingen fara, gumman!
Såg att TS fått svar..Vad bra, hoppas det hjälper med bad och att du kan kissa, det är det som är det viktigaste!