• kapet

HJÄLP!! det blöder ur urinröret!!!!

En till som väntar på ditt svar.Tror inte det är farligt ,men det bättre ringa en gång för mycket än en gång för lite.

Ang din sambo: Okänslig.Jag fattar inte han kan göra så och säga så där till dig.Jag har haft väldigt mycket problem.Jag har diskbråck ,ledervärk,massa problem efter förlossningen,men min man ställer alltid upp för mig.Han har aldrig sagt ngt sånt inte ens på skoj.
    Ta och slå han på huvudet.
    Hoppas allt blir ok. Många styrkekramar

• kapet

Där ser du.De var inte farligt att ringa.
    Gå och ta ett bad nu.Hoppas det hjälper och att du slipper åka till sjukhuset.
    Första gången man kissar gör det väldit mycket ont.

• kapet
    Anonym skrev 2006-06-27 21:21:06 följande:
    Nej jag tänker vänta ett tag till, skäms ju så mycket, jag ska fortsätta dricka vatten och se om det blivit bättre imorgon, annars kanske jag måste åka in, problemet är bara att det är fullt överallt o då måste jag åka på akuten, jag är så rädd att få en manlig läkare där, *darrar*
    Du ska inte vänta till imorgon,för att febern tyder på infektion.Åk nu så du slipper större problem.Varför ska du skämmas.Det är de som lät dig göra testet själv som ska skämmas.Det är deras fel.
    Även manliga läkare har sett värre saker.Du har inte gjort ngt fel.
    Åk in nu.
    Sänder dig många styrkekramar
  • kapet

Hej
    Hoppas antibiotika hjälper.Fattar inte vad vc håller på med.Först låter de dig ta prover själv och sen skriver läkaren ut medicin utan att ens undersöka dig.
    Själv skulle jag aldrig ta antibiotika utan undersökning.Jag skulle åka till akuten direkt.

Sänder dig många kramar

Svar på tråden HJÄLP!! det blöder ur urinröret!!!!