• Anonym

HJÄLP!! det blöder ur urinröret!!!!

OT det blöder ur urinröret!!!det här låter jättedumt men jag skulle ta ett svampprov på mig själv idag, jag var jättestressad o att vara på en sjukhustoalett gör inte saken bättre.alla fall såråkade jag trycka in pinnen långt i urinröret, såg inte var jag stoppade den) snurrade runt med stickan o det gjorde fruktansvärt ont, jag går ut med provet o lämmnar det i reception o åker hem i fruktansvärd smärta. nu kan jag inte kissa det gör så vansinnigt ont, det blöder massor ur urinröret, o jag har så ont att jag inte kan sitta, vill bara gråta o skrika, o jag skäms så mycket o vågar inte berätta, kan det vara farligt??
  • Svar på tråden HJÄLP!! det blöder ur urinröret!!!!
  • Anonym

jag är så rädd,,, vill bara gråta!!! o jag skäms så mycket! är även rädd att det aldrig går över. sambon vägrar skjutsa mig, o jag har så ont att jag inte kan gå till bussen.**gråter**

• Anonym

men din sambo får väl ta och rycka upp sig och skjusa iväg sin flickvän när du inte ens kan gå?? Har du ingen kompis eller så som kan skjusa. Du måste ringa ialafall!!!

• Anonym

Har du ingen annan som kan köra dig då? En kompis eller nån i familjen?

Varför vägrar din sambo att köra dig till sjukan, trevlig prick!

• Anonym

hej igen! jag vet inte varför han inte vill skjutsa mig, han är jättearg på mig, jag har varit sjuk mycket på sissta tiden, bla blindtarm,mm o han tycker att jag har haft nog med sjukdommar o är jättearg för att jag dragit på mig ännu en krämpa, han tycker att det är jobbigt att skjutsa mig hit o dit säger han,. ursäkta om det här blir svamligt men jag är så ledsen att jag inte ser vad jag skriver.

ibland önskar man att man haft vänner!  kanske kan sjukvårdsrådgivningen hjälpa. tror ni det är farligt om jag väntar tills imorgon??

• Anonym

ska ringa sjukvårdsrådgivningen

• Anonym

tack för ert stöd!!!!!!!

• Anonym

det ska jag göra! men jag är plats nr 24 i kön! så det lär ta ett tag,

• Anonym

Marlene78!! jag bor inte i sthlm men  du är en ängel du! en vän som du borde alla ha!!

• Anonym

plats nr 10 nu.***darrar***

Svar på tråden HJÄLP!! det blöder ur urinröret!!!!