HJÄLP!! det blöder ur urinröret!!!!
jag har bara nr 7 än... är såååå nervös,,,,
jag har bara nr 7 än... är såååå nervös,,,,
ni är så snälla allihopa!!! önskar att jag hade vänner som ni! nu närmar det sig,, nr 2 i kön,,, är så nervöööös!!!!!!!!!!!!!!!!
jag är nr 1 i kön o har varit det jättelänge nu,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
fortfarande är jag nr1.. snart lägger jag på,,,,,,,,,,,
när du väntat såhär länge så kan du inte lägga på...
nä jag ska hålla ut,,, vad gulliga ni är allihopa!
Ett stOOOORT fång rosor till er alla!!! så fina o gulliga människor ni är!!!!!!!!!!!
ETT JÄTTE TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! åh! vad ni är snälla o fina!!!
nu har jag ringt o kommit fram, hon sa att jag ska lägga mig i ett varmt bad o dricka mycket, om jag inte kan kissa nåt senare ikväll skulle jag åka upp till sjukhuset..
Tack snälla ni!!!!!
jag önskar er alla en jätteskön kväll!!
pust!!!! jag har kissat!!!!! o ONT!! gjorde det!!!! AJAJ!!!! usch vad jag skäms!
ang att jag fick ta provet själv så hade dom så fullt upp sa dom, hon gav mig bara prvet o hänvisade mig till en toalett, jag blev lite paff först, aldrig har jag trott att man skulle ta proven på sig själv. Men aldrig tror jag heller att någon är så klumpig som mig o inte vet var hålen ligger
hoppas verkligen att jag aldrig mer får svamp för nu har jag fått fobi för svamp-prov.
Ni har varit så gulliga mot mig tjejer!!! Stort tack för allt stöd!!!!!!!!!!!!!
usch! sitter här och bäljer i mig vatten, usch! vad jag gruvar att kissa igen.....
Hmm,, bättre och bättre,, nja. jag har kunnat kissa liite i alla fall, men jag har fortfarande regält ont o ganska hög feber. jag vill bara att detta ska gå över!!!!!
Nej jag tänker vänta ett tag till, skäms ju så mycket, jag ska fortsätta dricka vatten och se om det blivit bättre imorgon, annars kanske jag måste åka in, problemet är bara att det är fullt överallt o då måste jag åka på akuten, jag är så rädd att få en manlig läkare där, *darrar*
hej mina vänner!
jag ringde vc, kk,o alla möjliga läkare hela dagen igår, jagg blev riktigt dålig, har haft 39 c feber o jätteont!!! INGENSTANS fick jag hjälp! det är fullt överallt var det enda svaret jag fick, akuten ville jag inte åka till, tillslut ringde en läkare upp mig o sa att det fans ett recept att hämta på apoteket, antibiotika. han skrev alltså bara ut det utan att jag fått komma in o undersköka mig.
nu har min sambo åkt till apoteket o hämtar ut mitt recept, jag hoppas så att det hjälper!
tack alla ni för att ni bryr er o för att ni är ett sånt fint stöd!!! massor med rosor o kramar till er!!!!!
nu hoppas jag medecinen hjälper!!!
Hej mina vänner!!!
Tack för all omtanke o alla värmande ord!! det betydde mycket ska ni veta!!!
jag har ätit antibiotika nu o mår bra! jag hade även svamp o även det är borta nu. sååå skönt!
Nu har jag bara fått fobi för allt som har med prover o gynekologunderskökning att göra!
.
sedan hopas jag även för sambons skull att jag slipper få mer krämpor för han blir så arg!.
tack! alla ni!!! ett stort fång med rosor o massa lyckoönskningar till er alla!!!
kram/ hon som prickade fel