Bästa blöjhinken?
Slår ett slag för Korbell!
I den kan du använda vanliga avfallspåsar om du inte vill köpa refillerna. Man kan alltås fortsätta använda den efter blöjperioden som de säger i sin reklam.
Slår ett slag för Korbell!
I den kan du använda vanliga avfallspåsar om du inte vill köpa refillerna. Man kan alltås fortsätta använda den efter blöjperioden som de säger i sin reklam.
Köpte på Barnens Hus men jag har även sett dem på Babyland och allt vad de nu heter.
De kostar lika som Sangenic både produkt och refill men som sagt, Korbell kan användas med vanliga påsar vilket väl inte Sangenic kan, vad jag vet.
Här kan du läsa mer: www.korbell.com/
Barnens Hus brukar ha dirver på den och då kostade den "endast" 250:-, 150:- mindre än normalpris för både Korbel och Sangenic.
Refillerna kostar 98:- och jag brukade få köpa varannan månad men nu har jag slutat med det och använder vanliga plastpåsar, avfallspåsar och Liberos blöjpåsar.
Varför skulle det vara snuskigt?
Och dyrt? Det beror på vad man jämför med! Något ska jag ju lägga mina surt förvärvade pengar på. Och eftersom jag är så nöjd med min Korbell så var det en bra investering. Sonen tycker att den är vansinningt intressant och rolig också.
Jag tänkte i början att det där var inget jag skulle lägga mina pengar på men sedan tröttnade jag på att känna bajslukten i köket för det var där vi slängde blöjor och jag vill inte att det ska lukta i vårt allrum där vi har både skötbord och matbord. Hade en pedalhink först men det gick inte.
Så för oss var det väl investerade pengar!