Inlägg från: Green Apple |Visa alla inlägg
  • Green Apple

Kogänget surrar vidare 2

Hej alla!

Nu har jag haft hela familjen hemma i 1½ vecka, (6½ vecka kvar)så myyyysigt! =D Det blir en väldigt lugn sommar med utflykter och cykelturer när vi känner för det.

Jag och mannen ska åka till London ikväll och kommer hem på måndag *ångest* Det är säkert lika trevligt och mysigt som alla säger att det är där, men jag HAAAATAR att flyga!!!
    Lovar att jag hellre skulle åka till Sthlm eller Gbg över en fredag-lördag med honom än 5 nätter i London (känner jag nu, hoppas jag ändrat mig när jag kommer hem)
    Sitter och känner efter om jag inte har liiite ont i halsen.. Jo, jag kan nog inte flyga ikväll, får ställa in bröllopsresan.

Lovan: Om du flyger istället för mig, så tar jag din smärta från tatueringen!

Lör 2 sep Minja, Nitis, Darling, jordnöten, Solis, jC71, Lovan, Äpplet

Lör 23 sep Minja, Nitis, Darling, jordnöten, Solis, Lovan

Lör 30 sep Minja; Nitis, Darling, jordnöten, Solis, JC71, Lovan

• Green Apple

~Nitis : tenker po dig gumman *kramar om*

~Solen: Tack for erbjudandet, men do flyger jag hellre upp o ner fram och tillbaka till London en att jag nogonsin ar gravid igen!!! Det tycker jag t o m er verre en att flyga, men det er ju for att jag vet att det er nestintill en seker dod for mig att bli gravid igen...

SKickar en helsning fron London som har en 5 dagars vermebolja po jag kommer inte ihog hur monga or de sa.. 32 grader och STROLANDE sol, bara for att vi er her

Nu ska vi springa ut och fortsetta shoppa och leta transfer in till Luton kl 3 imorgon bitti..

KRAM ALLA!!!/Green Apple

• Green Apple

Horra horra mamma-trolli! Snoffa ROOT!!
    Så låter mina barn här hemma sen vi var till Tomteland igår och gick i trollskola och knatade runt på trollsafari.. Vi hade mycket trevligt iaf!!
    Idag har hela familjen legat på fotbollsplanen och gett efter mer lina åt våra drakar högt uppe i luften. Såå avkopplande att ligga och stirra på färgglada plastdrakar i nå´n timme, är vad jag kallar semester!!!

Vad ql med så glada nyheter från både JC och Nitis!!! Önskar all lycka!

Ha det bäst tjejjor!

KRAM /Äpplet

Restaurang förslag:

# Mongoliska : Lovan, Darling
    # La Tapita : Nitis, Solen, jordnöten, Darling, JC71
    # Atrium: Darling, Nitis, Äpplet
    # Tabazco: JC71, Äpplet

• Green Apple

Ska på bio ikväll och se piraterna 2 (längtat som en tok )
    Så jag kan ge omdöme här sen.
    Annars skulle jag vilja se Omen, men då behöver jag hålla någon i handen, är såå feeeeg men älskar samtidigt att bli skrämd.. Knepig brud jag vet

• Green Apple

Good morning ladies!!

Ääääntligen fredag, eller?!?
    Men WOW, vad fort veckorna går fort!!! Snart är det JUL.. *visslar på "jingle bells"*

Jag höll också på att bli förkyld (snuvig, halsont, huvudvärk), men då sprang jag till apoteket och preparerade mig med det bästa. Sen försvann symptomen på ett kick! *håller tummarna för att det håller hela hösten*

~Choko: Vad skoj med ny dator! Väntar med iver på att vi ska få hem en ny, förhoppningsvis inom 2 veckor. Är rädd att våran har förmågan att balla ur när som helst..

~Minja: Don´t even go there... Jobbar du idag? Blir nog hemma om jag inte tar mig till nollningen på parken.

Jag läste att i förrgår var stora GRÄL-dagen. Den dag som flest par skällde ut varandra efter noter (eller t o m skiljer sig)
    TÄNK att det finns undersökningar om allt..

Ska gå och klä de barn som vill ha hjälp och följa dem till lekis o dagis sen.

Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2