• JC71

Kogänget surrar vidare 2

Hej svejs! Nu har jag oxå hittat hit...

Har precis lämnat skruttan på dagis, så nu ska jag rå om mig själv ett par timmar innan jobbet kallar. Tyckte att jag såg ngt om träff i dag, ha det så himla skoj allesammans!!!

Minja: GRATTIS, vad skojsigt!!!

Äpplet: Trevlig resa!!!

Nitis: Hoppas att ni får det bra nere i Norrk, hälsa alla djuren!

• JC71

Nitis: Hm, gummsigummsan! Jag är hemma i morgon så slå en liten plingis om du kan!!! *Kramar hårt*

Lovan: Hoppas att ni haft skojsigt på vikingafestivalen!!! Min kära sambo frågade mig var det var för haklapp som låg i lådan i går...hm, det är ju Tias, jösses det är ju evigheter sedan.har ni saknat den *ler*

Minne: Skoj att du är med i tråden!!!

Kramisar till er alla!

• JC71

Godmorgon!

Nöten: Stackare, hoppas att det går över snabbt!!!

Missar tyvärr träffen, är endast ledig på fredag...men jag skrev upp mig på den andra listan. Så kanske har jag turen att få träffa någon av er!

• JC71

Hallå i värmen!

Äntligen kan jag se fram emot en ledig dag i morgon, men för att sedan arbeta 9-22 både lördag & söndag....är såå less på att jobba. *suckar*

Ni hade mysigt som vanligt på träffen ser jag, hoppas att jag kan va med snart. *saknar er*

Har skrivit upp mig på träffen i morgon på andra tråden, vore skoj om några kändisar dyker upp!

Åh, jag måste berätta...vi var nere å käkade på kina nu i kväll, såå gott å såå mysigt. Men när vi kom ut där i från så springer Leiha runt lite, tills vi upptäcker att hon är på väg mot världens största RAGGARSPYA, tyvärr hann vi inte få tag i henne så hon halkar å ramlar pladask i skiten, så jävla äckligt och sorgligt nog i hennes nya klänning som nu ligger i en buske på stan. Det var bara att åka hem till duschen, så varning för spyor!!!!

Ha det gott!

• JC71

Restaurang förslag:

# Mongoliska : Lovan, Darling
    # La Tapita : Nitis, Solen, jordnöten, Darling, JC71
    # Atrium: Darling
    # Tabazco: JC71

Lägger oxå till ett ställe. *ler* En fråga: Är La Tapita ett tapas ställe eller kan man välja annan mat?

Jag skriver även upp mig på gravidlistan!

Nitis: Tack för lite trevlig mat och shoppingrunda!

• JC71

Minja: Japp, nu börjar vi bli ett stort gäng. *ler*

• JC71

Solen å Minja: Jag är beräknad till mitten av februari (v.9) men det kan ju ändra sig. Men jag var på gyn förrförra veckan på ett ul och då mätte hon det lilla som fanns där.

Restaurang förslag:

# Mongoliska : Lovan, Darling
    # La Tapita : Nitis, Solen, jordnöten, Darling,JC71
    # Atrium: Darling, Nitis, Äpplet, Solen
    # Tabazco: JC71, Äpplet,

Nu ska jag kasta mig i sängen en stund till innan det är dax att gå till jobbet. Det är verkligen inte roligt att va på jobbet när man mår så illa...har funderat på??? Kan man bli sjukskriven när man mår så jäkla illa å kräks typ hela dagarna?
    Någon som vet?

• JC71

Hej!

Nöten: Åh, vilket datum...vad spännade, och vad skönt att allt såg ok ut!

Minja: Gotland...vad härligt!!!! Njut lite för oss oxå...

Jag hänger gärna med på bio, får väl inhandla massor med mums som håller illamåendet borta. *ler*
    Jag röstar på BECK!!!

Biolista:

Tisdag: Solen, Nitis, jordnöten,JC71
    Onsdag: Solen, Nitis, jordnöten,JC71
    Torsdag: Solen, Nitis , jordnöten

• JC71

Hallå!

Solen: Sorry att mitt sms dröjde...vi har varit ute på Hässlö hela eftermiddagen och kom hem för en stund sedan.
    Annars så har jag sovit bort hela helgen, mår såå jäkla illa att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Så nu på em hittade jag en skuggig plats helt i skymmundan, kul att betala 150:- trodde att jag skulle må bättre om jag tog mig i väg på ngt. *skrattar*

Ang. bion så är jag verkligen med, men vet inte om jag vågar köpa biljett innan ifall det skulle va riktigt pyton. Jag jobbar till 16:30 oxå så jag hinner inte ner till 17, men jag glider väl in på efterkälken.

• JC71

Go kväll!

Jag hoppas verkligen att jag känner mig piggare i morgon än vad jag gör just nu...ska lägga mig för natten nu, och försöka sova bort allt illamående samt försöka vakna någorlunda utvilad tills i morgon. Vill ju så gärna följa med er!!!

Men jag ska ju iaf inte med å käka för det hinner jag juh inte. Så jag slår en pling till någon av er när jag närmar mig!

Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2