Kogänget surrar vidare 2
Jag är här och kikar på er ibland...kan berätta att jag inte kommer på ko-träffen, är i Norge på kattutställning då!
Minne
Jag är här och kikar på er ibland...kan berätta att jag inte kommer på ko-träffen, är i Norge på kattutställning då!
Minne
Grattis Minja!
För min del så blir det bara kisse bebis tillökning när Philip är lite större, min kompis i Oslo har helt underbara perserkatter, vita och hon har ungar lite nu och då...
Jag har för tillfället bara två....och Curry blev bästa hane kastrat på vår utställning i Uppsala i maj...
Kram, kram..
Ett tips till alla kossor....www.jotex.se
de har massor med kossor i alla de former...gardiner, tillbringare...klockor...you name it!!
Minne
Så sitter man på jobbet igen och gubben gick på sin semester igår...lite tråkigt är det ju kan jag säga...samtidigt som det är urskönt att jobba och tjäna pengar igen, det är ju några år sedan, typ när jag jobbade här sist känns det som..
Fördelen med att jobba är att Philip och jag kommer mycket bättre överens, han är inte lika kinkig och vi har verkligen roligt ihop! Igår var vi till Björklinge utanför Uppsala, där mina föräldrar bor och badade i sjön där...han var inte överförtjust, men han ville å andra sidan inte åka därifrån sen...
Nitis: Jag vet hur jobbigt det är att känns som du gör...jag gjorde det under 8 år innan jag träffade S, det som underlättade för mig var att jag "bara" hade mina djur att ta hänsyn till..
Jag är riktigt avis på er tre som väntar syskon till era telningar, jag vet ju att vi inte kan få några fler..
men ni ska ju veta att jag absolut inte missunnar er detta!!!!)
Nu ska jag jobba vidare....(inte för att det är så mycket att göra..)
Kram Minne
Lovan:
Ha det så jättekul i Stallarholmen! Tänk att även min svägerska bor där...vilket sammanträffande! Fast de flyttar nu och min svärfar flyttar dit istället!
Här händer det inte mycket ska ni veta, tur att man får surfa och titta på tv!
Minne
GRATTIS JC!!!!!!
Jättekul för er alla fyra som ska få smått i vinter!! Massor med lycka till kramar från mig och Philip!
Minne
Hej alla!
Hoppas ni har haft en bra sommar, jag har jobbat häcken av mig, skönt att det finns lite mer i plånboken, men skulle ju vara skönt att ha varit ledig samtidigt som mina pojkar!
JC:
Jag valde att INTE göra fostervattenprov, mest för att riskerna var lika stora för missfall/skadat barn. OM jag skulle bli gravid igen (vilket aldrig kommer att hända), så skulle jag inte göra det. Ställ dig frågan: OM det visar sig att jag har ett barn i magen som har Downs, tar jag bort det då? Svara du ja på den frågan så tycker jag du ska göra provet...Det var så jag tänkte...men det är ju bara du som kan ta det slutgiltiga beslutet...
Lycka till!
MInne
Grattis Choko och Darling!!!
Minja: Jag är väl inte diretkt nöjd...det går ju inte att få fler..
. Fast idag skulle jag ha kunnat sälja sonen till högstbjudande...två-års trots??! Detta med kläder...och tycker man inte om sin egen mat så är ju ma¨mmas säkert godare och tycker man inte om den så spottar man ut på golvet..
Ska bli skönt att jobba imorgon...
Minne
oj, oj ,oj...stackars dig darling...och stackars D...
Vårt bakslag har ännu inte kommit...och Philip har ju gått på dagis sen i februari..däremot så grinar han när jag hämtar honom, han vill inte gå hem!!! Det tar som mest upp till 30 minuter att få hem honom..så vi har det åt det hållet.
Här är en som precis har börjat träna..oj vad mina muskler skriker nu..
Kram
Minne
Ha det så jättemysigt i morgon tjejer!! Själv åker jag till Norge vilken minut som helst..! Hoppas kisse min tar hem storslam...
(vilket jag ïnte tror!)
Kram!
Minne
grattis lovan!
Skulle ju skriva vidare...hm..snabb på tangenterna ibland tydligen..
Curry skötte sig i Norge, tog hem sina certifikat och blev dessutom Bästa Kastrat Långhår bägge dagarna!!!! DET är inte jag bortskämd med...Hade tyvärr inte tid att skänka er allka en tanke i lördags..det var fullt upp till kl 22...sen stöp man i säng!!!
Kramisar Minne (som har en superkelig Curry bredvid sig!)
Solen:
Låter som om Elli testar er...Philip kan få sådana anfall ibland, hemma, med oss men aldrig på dagis eller med min mamma...
Inte riktigt som Ellis, men ändå...
Jag har bara varit konsekvent, tröstat när det har behövts men oftast så är det ju att barnet vill ha uppmärksamhet och det bästa sättet att få det på är att skrika och leva rövare!
Man får testa sig fram vad som passar just er bäst...kan bara säga att det går över...Philip har sällan raseriutbrott numera...
Lycka till tjejen!
Kram..
Men Minja...det är klart att ni kan döpa ert barn till Philip om ni får en pojk....vi träffas ju inte alltför ofta...
Kan annars berätta att jag och familjen mår bra, ska operera min högra hand nu i oktober, blir sjukskriven minst 4 veckor..kanske jag kan åka över till Västra Aros någon dag..*funderar*
Nu är det lunchdags...hörs!
Kram Minne